Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, November 7, 2009

NIZAR TERKINI : Seminar PAS diberitahu MAJORITI Orang MUDA tolak PAS

 TERKINI DARIPADA SEMINAR PAS YANG DIPETIK DARIPADA BLOG AL-BANJARI ONLINE :

Ucapan dari ahli panel jemputan, Prof. Dr. Abu Hassan Hasbullah(UM), benar-benar mengejutkan ramai perwakilan dan media. Apa sudah jadi ini ? Kata-kata dari beliau itu, sudah pasti akan menjadi berita utama media perdana esok. Tunggu ajerlah..! Panas-panas ! Wak rasa, ucapan itu tersalah tempat. Salah masa dan keadaan. PAS kian dipandang negatif ? Orang muda sudah menolak PAS ? Hey..betul ker kajian tu ?( ..bila panzer mula marah!, dia pun blah ke bukit jalil..mampuih pi laa ! ). Insiden ke-2 dalam tempoh 2 minggu ! Apa nak jadi..!

(*) Jika betul, selepas ini jentera PAS perlu kena kerja lebih keras. Kurang bercakap, banyakkan kerja. (**..kepada pemberita, sila off kan semua rakaman, dan telecast..sekarang !! opocot..mak kau !! arahan lagi ?)

_______UPDATE

Hakikatnya ramai yang tahu akan kedudukan PAS macamana sekarang, dan kita rasa kita sangat akur dengan semua kritikan, tapi kenalah cara dan etikanya. Alangkah baiknya jika Prof. itu beri awal laporan kajian beliau kepada pimpinan dahulu untuk dinilai benarnya, sebelum diperdebat, dan dibincangkan semasa seminar, bukan memberi 'bom' di seminar ini ! Dan alangkah baiknya jika langkahnya begitu* ! Nasi jadi bubuk lagi.., Media pro Umno makin kuat bersorak gembira, dan gelak ketawa.

Upadate seminar PAS @ http://politikbanjar.blogspot.com/2009/11/3-laporan-sidang-seminar-khas-pas-panas.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP