Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Saturday, November 7, 2009

NIZAR TERKINI : KELANTAN VS NEGERI SEMBILAN SIAPA JUARA?

Demam Piala Malaysia sedang melanda Kelantan dan Negeri Sembilan. Diberitakan semalam 85,000 tiket telah habis dijual dan ada yang marah-marah kerana tak dapat membeli tiket untuk menyaksikan Pertandingan Akhir Piala Malaysia. Skuad Wira Merah telah menunggu selama 40 tahun manakala Skuad Hoben Jang Hoben telah menunggu selama 61 tahun untuk menjejaki kaki ke Pertandingan Akhir Piala Malaysia.




Tepat jam 8.45 pm pasti majoriti mata peminat bola sepak yang tidak ke Stadium Nasional, Bukit Jalil akan terpaku di depan TV menyaksikan Pertandingan Akhir Piala Malaysia. Semuga penyokong Kelantan yang terkenal dengan Panas Barannya dapat mengawal perasaan samada Menang atau Tewas kelak. Jadi pada tekaan teman-teman SIAPA JUARA?? Aku pilih Kelantan 3-2.

IKLAN : Kami ingin berkongsi link hebat ini. Hanya Klik boleh dapat Wang! Ramai dah bersama team BERANI GAGAL. Anda bila lagi. Detail @ Dapat Wang Segera

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  November 7, 2009 at 3:04 PM  

BRO MU KECEK MOLEK BRO....
XPAYAH NAK KATA ORE KELANTAN PANAS BARAN LA...
PANAS BARAN NI DIA BUKAN IKUT NEGERI...
TAPI DIA IKUT INDIVIDU...

orangkampung November 7, 2009 at 4:03 PM  

aku rasa penyokong kelantan ni macam beruk lah...menate berukkkk

apa tak nye...masa perlis kalah tempoh hari aku tengok penyokong kelantan ni macam beruk mak yeh lak pulak....penyokong perlis kool je....

akhirnya penyokong perlis baling mercun kat pemain kelantan yang buat-buat jatuh tu...padan lah muka pemain tu kena kat telinga dia......

keesokan harinya kecoh penyokong kelantan kata bas kena baling kat batu oleh penyokong perlis....itu sebenarnye balasan keganasan yang dilakukan penyoong kelantan yang lepas-lepas.

Rakyat satu malaysia dah tahu feel penyokong kelantan ni...cuba hari tu kelantan kalah...aku rasa runtuh stadium kat perlis tu....so ambil jalan tengah perlis takut kat keganasan penyokong kelantan mereka pakatlah beri gol kat kelantan.....

aku harapkan dengan tersungkurnya kelantan malam ni akan tersungkur jugalah tok guru sesat kat kelantan tu.....tengah sakit dan muntah darah dengarnye......mungkin kelantan terpaksa berkabung lepas Piala Malaysia ni....Al-Fatihah

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP