Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, May 17, 2009

About

Selamat datang teman-teman,

Aku warganegara Malaysia yang cintakan Malaysia setelah mengembara berbelas negara di seluruh dunia. Sekarang buat bisnis sendiri ..yang simple-simple tapi untung lebih. Dulu pernah juga ambil projek besar-besar ingat untung lebih tapi emmmm....banyak yang keluar atas dan bawah

Sekarang lebih fokus nak besarkan anak-anak..bukan mudah...ini pun kira mujahadah..dengan pelbagai teknologi dan media yang boleh mempengaruhi pembesaran anak-anak kita.

Semuga kehadiran aku di dunia blog ni menambah ceria lagi hidup aku....

Selamat melawat blog yang simple ni Hidupkan Untuk Memberi dan kalau ada masa lawat juga Al-mukjizat dan Denai.my.

Kepada yang ingin melaksanakan Aqiqah dan Kurbam di Kemboja sila buat pesanan di eQurban.com.

Sila tinggalkan komen tanda dah melawat blog ni dan pasti Aku lawat blog teman-teman kembali.

Teman-teman boleh hubungi Aku di denaihati[a]yahoo dot com atau Twitter, FriendFeed and LinkeIn

Salam sukses.

Terima kasih.

Denaihati

1. SEO stats


2. Alexa Ranking

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

azhar October 5, 2009 at 9:57 PM  

Terima kasih..

Himpunan blog-blog di sini sebagai alternatif kepada agregator mcm google reader dan sewaktu dengannya..

Terima kasih sekali lagi kerana linkkan blog saya..

Semoga terus berjaya..

Ada link dari blog saya ke sini..

warisan ksl January 16, 2010 at 9:55 PM  

Salam!PKR ni bukan boleh percaya pasal apa:
Kalau UMNO depa tuduh rasuah
Kalau Pas depa panggil sedekoh
Kalau DAP depa panggil hadiah
Kalau PKR depa panggil buat
-buat aje kat entah
Kalau Anwar depa kata KAH!KAH!
kah!(pasal dapat kencing
rakyat)
Kalau aku aku panggil memang
sah depa ini pengkianat.....

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP