Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, November 5, 2009

NIZAR TERKINI : PANAS BLOGGER PRO NIK AZIZ BERENTAP DENGAN PRO HJ HADI.

Dinukil dari AlBakistani. Tapi tuan/puan pembaca dapat lihat sendiri betapa penykong2 Fraksi UMNO, mereka sanggup menipu dan berbohong serta memfitnah demi menjaga kepentingan puak mereka. Mereka namakan ia "menjaga kepentingan jemaah" tapi sebenarnya mereka mahu menjaga pekung pemimpin2 mereka dari diketahui ahli semuanya.

Lepas tu setelah berbohong dan menipu, sanggup panggil orang lain munafik waktu orang itu sedang berbuat kerja amal di Padang. Padahal dia yang berbohong dan mengkhianati janji walaupun title dia ustaz. Dari pendedahan ini kita akan tahu siapa munafik dan siapa tidak. Lihat juga bagaimana alasan "menajaga kepentingan jemaah" digunakan sewenang-wenangnya untuk melindungi pekung dan salah laku kumpulan mereka. Lihat juga betapa Al Banjari dan MRK AL Banjari sanggup BERBOHONG kepada Mursyidul Am. Lepas tu heboh satu Malaysia pasal wala'.



Perangai membohong ni LUMRAH pada Fraksi UMNO. Pemimpin2 mereka pernah berbohong pasal jumpa UMNO dalam gelap. Pengikut mereka apatah lagi.

perkara asas untuk direnungi;

1. Tuduhan munafiq pada saya, sangat serious! Balasan munafiq masuk neraka akhie!
2. Tuduhan TGNA tidak meminta rakaman, tetapi sayalah yg mereka-reka cerita, tanpa beliau bertanya sendiri pada saya sekali pun?
3. Janji utk datang jam 6.30pm, utk diserahkan sendiri pd TGNA, menjadikan TGNA menunggu lama sehinggalah beliau beransur terus ke Mesyuarat Khas bila Ustaz Reza MRK tidak tiba, gagal dihubungi. Apa pula hukum bermungkir janji?
4. Mengapa perlu di kongsi SMS saya pada pihak yg tidak berkaitan, Albanjari kepada Ustaz Reza MRK, yg pasti tidak mengetahui apa jua rentetan komunikasi sebelum itu.
5. Mengapa semua panggilan telefon @ SMS tidak dijawab?
6. Mengapa perlu dihukum pada dunia melalui blog@internet.

BACA POLIMIK PANAS ANTARA BLOGGER PRO NIK AZIZ VS BLOGGER PRO TG HJ HADI @ http://perisik-rakyat.com/2009/11/mursyidul-am-dibohongi-al-banjari-dan.html 

KOMEN : SEDIHNYA LAH KERANA KUASA JADI BEGINI. 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP