Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Thursday, October 1, 2009

Bagan Pinang : Rakyat dah BOSAN dengan PAKATAN

Aku hari nie nak bebel pasal kebodohan setengah pimpinan Pakatan Rakyat terperangkap dengan mainan media mainstream dari pihak Barisan Nasional. Bukan apa aku tengok sehari makin sehari seperti tak belajaq akan apa yang berlaku... lepas satu perkara datang satu perkara sedangkan semua tu boleh di bawak berbincang elok-elok...

dari perhatian aku benda nie bukan berlaku sekali dua tetapi dah banyak kali dah... tak kira pimpinan PAS, DAP atau pon PKR.. semuanya sama saja... pantang wartawan mai tanya dan cucuk sikit terus melatah tembak rakan sebelah....

Awat hangpa jadi lagu nie aku pon tak tau... atau memang perangai hang pa nie bodoh sombong... tak makan di ajaq oleh rakyat bawah nie atau hangpa nie syok-syok saja lawan nak jadi YB.. lepas tu tiduq sebantal mimpi lain-lain....

Kejadian terbaru iaitu kes YUSMADI pasai pengiliran Ketua Menteri... kan mamat tu dah kata dia tak ucap pon benda nak gilir-gilir nie cuma media shj yg pandai-pandai putar alam.. tetapi cuba tengok DAP kata apa... sampai si Karpal tu suruh ANWAR jawabnya... apa yg ngok sangat nie... benda macam tu pon hangpa dok kalut buihnya...

Pada aku simple ja pasai perkara nie.. mana PARTI yg menang banyak dia la yg jadi Ketua Menteri...habis cerita... dok hingaq apanya... buat semak kepala rakyat kat bawah nie sahaja bila tengok kelaku hangpa.... tak pangkah sat gie baru hangpa ada akai... tahun akan datang bagi makan pencen baru hangpa tau.... nak berkawan.. buat la cara elok...

Apa kata kalau wartawan tu mai tanya... TAK SAH dok galak menjawabnya.. kata "NO KOMEN" tak boleh kaa... tak pon nak berlapik sikit kata laa... "Oooo PASAL ITU KAA.. NANTI SAYA CUBA TANYA YANG BERKENAAN TENGOK".... nah habis cerita biaq laa wartawan tuu ternganga melopong tang tuu... depa tu cuma nak ambik kesempatan sahaja nak putar alam....

Dah nak masuk pilihanraya ke 13 dah tapi kelaku 3 Parti hangpa nie aku tengok.. macam tak percaya hang aku lagi... masing-masing macam berlakon saja... nak bagi rakyat pangkah hangpa... tapi ingat KAMI RAKYAT BUKANNYA BODOH... kalau macam nie laa kelaku hangpa sekali lagi kami bagitau hangpa boleh balik makan pencen YB la selepas nie... sbb orang meluat tengok kelaku tuu.... jadi kalau nak pakat... buatlah Pakatan elok-elok... tak kena tangmana pakat bawak berbincang... dan TOBAT dah jangan dok buka mulut dengan media-media putar alam nie....

sekian pesanan dari rakyat bawahan nie... ia ditujukan kepada semua.. baik PAS, baik DAP, baik PKR... jadi hangpa pikiaq la elok-elok supaya rakyat tak meluat akan kelaku hangpa....

Selamat Berpakat...............

Sumber @ http://anakkedah007.blogspot.com/2009/10/wahai-pimpinan-pakatan-rakyat-dengar.html

KOMEN : GITULAH YANG ANWAR NAK SUPAYA PAKATAN TAK BERPAKAT JADI DIA SENTIASA AKAN JADI HERO UNTUK SELESAIKAN SEMUA MASALAH. PAKATAN JE YANG TAK SEDAR-SEDAR TAPI BAGUS JUGA KALAU DIAORANG NI TAK SEDAR.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP