Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, August 15, 2009

Penawar Selsema Babi @ H1N1

Kalau mengikut laporan terkini "Jumlah kematian akibat Influenza A (H1N1) meningkatkan kepada 59 orang apabila Kementerian Kesihatan mengesahkan tiga orang lagi dilaporkan meninggal dunia kerana penyakit tersebut.Sebanyak 209 kes baru turut dilaporkan hari ini, menjadikan jumlah kes keseluruhannya meningkat kepada 3,574 orang."

Keresahan dan kesedihan terus berpanjangan setiap hari. Rakyat semakin resah dan alhamdulillah ramai juga yang semakin dekat dengan Allah swt untuk menghindari keluarga dari wabak Selsema Babi @ H1N1.

Mungkin laporan ini boleh membantu kita menghindar daripada Selsema Babi @ H1N1. Aku terbaca sebuah laporan di blog One Malaysia Mall :

Sharjah, UAE - Habbatus Sauda dipercayai dapat mencegah jangkitan Selsema Babi @ H1N1. Menurut kajian yang disiarkan dalam sebuah majalah penyelidikan perubatan China, ia boleh digunakan dengan merendam herba tersebut dalam air suam dan airnya diminum pada waktu pagi.

Akhbar Al-Khaleej melaporkan, kajian tersebut telah menyebabkan penjualan Habbatus Sauda meningkat sebanyak 50 % di beberapa negara Asia dan Arab Saudi serta Mesir. Minuman tersebut turut diedarkan kepada mereka yang sedang menunaikan umrah di Mekah dan Madinah.


Di Malaysia juga ada banyak produk Habbatus Sauda yang telah diproses. Antara produk yang sedang meningkat popular adalah Minyak Dara Habbatus Sauda berjenama SaudaCare dengan harga RM35.00  boleh terus beli daripada One Malaysia Mall dengan harga promosi MERDEKA sehingga 30/9/09 dengan harga RM30.00.


JADI KALAU NAK BELI BOLEHLAH KLIK TERUS ONE MALAYSIA MALL LAGI PUN HABBATUS SAUDA INI MEMANG TERKENAL DIGUNAKAN OLEH NABI SAW DAN PARA SAHABAT. INSYALLAH SELAIN MENJAGA KESIHATAN DAN MENGAWAL DARI WABAK SELSEMA BABI KITA JUGA MENDAPAT PAHALA JIKA BERNIAT IKUT SUNNAH NABI. MENCEGAH ITUKAN LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT....KENAPA TUNGGU DAH KENA BARU NAK BERTINDAK???

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP