Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, August 29, 2009

CHUA SOI LEK : KONSPIRASI ANWAR JUGA KAH???

(DAPATKAN PENAWAR SELSEMA BABI) Aku sangat tertarik dengan entri GAP yang ini walaupun sudah agak lama. Gelora dalam MCA yang baru tercetus setelah CHUA SOI LEK disingkir membuatkan aku banyak berFIKIR tentang masa depan ISLAM dan MELAYU di Malaysia..NEGARAKU.

Sebahagian entri di blog GAP yang memberi sedikit jawaban : handphone gap berbunyi. sms diterima sekali lagi daripada seorang ahli parlimen PKR. ' gap please check your email, tq'..ringkas dan padat kandungan sms daripada informer tersebut.dalam hati gap sudah membayangkan ISU2 PANAS YANG PASTINYA MEMBABITKAN KEPALA PENGGADAI MELAYU ANWAR IBRAHIM !

satu persatu email panjang gap baca.rupa-rupanya drama politik antara anwar dan chua soi lek bermain di depan mata.pertemuan sulit dilakukan 2 minggu lepas antara dua ahli politik yang semakin terdesak ini. seorang terperangkap dengan mainannya sendiri dan seorang lagi dianaktirikan oleh presiden parti nya sendiri.masing2 mahu melepas tengkok.apa cara aku perlu lakukan demi mengembalikan imej politik .
rangkap terakhir email kiriman pimpinan tertinggi PKR itu menulis ringkas ' GAP ANWAR SUDAH HILANG ARAH.KEMARUK POLITIKNYA SUDAH SETARAF MELAMPAU.GILANYA MENGGADAI SEGALA HAK ISLAM DAN MELAYU SUDAH MENCAPAI TAHAP KEMUNCAK..TAHAP GILA KUASA ! DO YOUR JOB GAP.TQ '..

rupa-rupanya mengikut sumber chua soi lek telah mengadakan PERTEMUAN SULIT dengan anwar di salah sebuah cafe terkemuka di mount kiara di sri hartamas. pertemuan yang diadakan 2 minggu lepas hanya dihadiri oleh mereka berdua dan ditemani oleh beberapa pengawal anwar. perjumpaan empat mata itu berlaku sekitar jam 10 malam dan ianya adalah atas inisiatif kedua2 belah pihak.

bekas pelakon dvd ini mempunyai masalah besar dengan presidennya ong tee keat. chua soi lek mengetahui beliau bukanlah sparing partner tee keat dan kombinasi mereka berdua ini dijangka tidak berpanjangan...malah soi lek berpendapat hanya dengan sokongan akar umbi MCA sahajalah yang mampu mengimbangi kuasa penuh ong tee keat dalam parti MCA.

haha..dua ahli politik terdesak ini gelak ketawa di cafe mount kiara.gelaknya bagai orang kaya yang baru dapat harta ! anwar menepuk2 bahu soi lek. ok dato kita jalankan tugas kita kata2 terakhir soi lek kepada anwar. perjanjian dimetrai di cafe mount kiara.sama lah perjanjiannya diantara anwar dan yong teck lee.lokasinya sama dan agendanya turut sama bantai melayu !maka berlakukan penghinaan untuk kesekian kali kepada bangsa melayu. satu demi satu pihak2 berkepentingan cuba menggugat hak bangsa.
kini chua soi lek sudah menjadi budak suruhan anwar.meneruskan tradisi kurang ajar kepada melayu.anwar yang gila akidah politiknya sudah boleh berbangga kerana kaedah political animalnya semakin berjaya.walaupun dihatinya sudah lama mengatahui hati melayu sudah lama terluka ! arrgg peduli apa bisik hatinya.

KOMEN : MUNGKIN ADA KEBENARAN DARIPADA ENTRI GAP NI...LIHATLAH SEKARANG SOKONGAN AKAR UMBI YANG DITERIMA OLEH CHUA SOI LEK. JOOM KITA LIHAT APA YANG AKAN BERLAKU SETERUSNYA ....MUNGKINKAH TINDAKAN PRESIDENT MCA BETUL???

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP