Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, July 2, 2009

Wacana Pemuda UMNO - PAS : GANGGUAN DAH BERMULA

Pemuda PAS menyelar Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berhubung usaha mengadakan perbincangan ilmiah kedua-dua sayap tersebut - didakwa digambarkan sebagai "kerjasama PAS-Umno" - yang disifatkannya "dolak-dalik politik."

Semalam, kedua-dua sayap itu bersetuju menjayakan program tersebut dengan menubuhkan satu jawatankuasa yang sedang menetapkan masa, tarikh, tempat dan format yang akan ditetapkan kemudian. Tajuk tersebut dipercayai belum muktamad.

Penganjuran program itu diumumkan oleh Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan dalam sidang media bersama Naib Ketua Pemuda Umno Datuk Razali Ibrahim di lobi Parlimen.

Khairy - yang tidak hadir di sidang media itu - kemudian menyambut baik pelawaan Pemuda PAS dan melihatnya sebagai perkembangan besar yang selama ini sukar dijayakan kerana sering "diganggu parti lain dalam pakatan pembangkang".

Beliau dilaporkan menyifatkan tindakan dewan itu sebagai langkah berani dan menepati pandangan pergerakan tersebut yang mahu melihat terjalinnya kerjasama antara PAS dan Umno.

Doaku : Semuga ALLAH beri pertunjuk kepada pemimpin ISLAM Malaysia.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP