Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, July 2, 2009

AnWAR : Berita terkini KES LIWAT

Petikan Komen di Blog AnWARIbrahim :

Setiap keadilan perlu dperolehi. Walaubagaimana caranya ia perlu diperolehi.Dalam kes ini
DSAI perlu mendapat keadilan. Keadilan yang sah adalah melalui perbicaraan. Bila dalam perbicaraan kita boleh menilai sama ada dakwaan tersebut adil , benar atau tidak. Kisah hakim nak jadi tak adil tu kita tak payah ambil pusing. Dan yang paling penting setiap individu yang mengikuti perbicaraan kes ini akan ada tindakan sendiri untuk meletakkan kewajaran dakwaan ini. Kita boleh menjadi hakim untuk diri kita sendiri. Melalui maklumat dari perbicaraan kita bebas untuk menerima atau menolak dakwaan tersebut berdasarkan penilaian diri kita sendiri terhadap keterangan yang diberi oleh orang yang kena dakwa dan pihak pendakwa. Itu barulah adil. Ini tidak macam nak lari dari perbicaraan saja.

Keadaan ini bakal menimbulkan persepsi yang tidak baik kepada DSAI.10 penyelewengan besar ini adalah persepsi penulis.Kita tak boleh nak mengahakimi untuk diri sendiri kerana kita tiada maklumat nak dipegang.
Bicara dulu biar rakyat yang mengadili. Kita pun nak dengar juga apa yang berlaku di mahkamah. Kalau konsipirasi taulah kita nak ajar depa tu….

BERITA TERKINI : Mahkamah Rayuan hari ini memerintahkan perbicaraan kes liwat Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim didengar di Mahkamah Tinggi

KOMEN : BERSILAT SAKANLAH AnWAR 3-4 HARI NI. KENAPA TAK PERCAYA KE?? 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP