Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, July 2, 2009

Wacana Pemuda UMNO - PAS : PERMULAAN YANG BAIK

Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hassan mengumumkan perkara itu dalam satu sidang akhbar bersama dengan Timbalan Ketua Pemuda Umno, Datuk Razali Ibrahim, di lobi Parlimen hari ini.

Nasrudin berkata, beliau menghantar surat jemputan kepada Razali untuk mengadakan wacana ilmiah berhubung isu 'benarkah perjuangan Umno tidak bercanggah dengan Syariat Islam'.


Menurutnya, wacana ilmiah tersebut adalah sambungan daripada cabaran debat yang telah dikemukakan oleh Nik Aziz kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, terhadap kesesatan perjuangan Umno.

"Jemputan wacana ini juga adalah retetan daripada cabaran debat oleh Pemuda Umno Kelantan terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz atas isu yang sama," katanya.


Doa dan harapan MSO :

Jadi atas sifat sebagai seorang mengasihi Nik Aziz, usahlah mempersoalkan sikap beliau mengenai perkara yang satu ini. Atas perkara-perkara lain boleh dipersoalkan kerana saya tidak mendengarnya dari mula hanya mengambilnya di tengah saja. Pun begitu atas keyakinan dan semangat cintakan nusa dan bangsa saya tetap berdoa kalau-kalau suatu hari nanti Tok Guru akan ada fikir lain mengenai hal ini yang lebih positif. 


KOMEN : Alhamdulillah dengan izin ALLAH terbuka juga hati untuk kebaikan AGAMA, BANGSA dan NEGARA. Pasti AnWAR dan konco-konco NYA akan buat apa sahaja untuk memastikan wacana ini tidak berlaku. Kenapa tak percaya ke??

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP