Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, July 19, 2009

Teo Beng Hock : Confirm DIPOLITIKAN untuk selamatkan Pemimpin PAKATAN yang RASUAH

Ringkasan dari blog Warisan :Perhimpunan pembangkang isu kematian Teo Beng Hock di stadium Kelana Jaya. Kehadiran dah lebih 80 % bukan Melayu. Antara pemimpin pembangkang yang hadir Husam Musa, Teresa Kok dan beberapa ADUN Selangor. 


Pembangkang gantung kain rentang "MACC Murderer dan Najib Jawab dalam isu kematiah Toe Beng Hock. Penganjur umum nak kumpul 10 ribu tandatangan serah petisyen kepada kerajaan tuntut 3 perkara termasuk tubuh suruhanjaya diraja siasatan.

Petisyen juga tuntut pengarah SPRM letak jawatan dan Menteri JPM DS Nazri mohon maaf sebab kenyataan andaian Beng Hock mati jatuh sendiri.



MP Selayang William Leong berucap bangkitkan isu Altantuya. Sebelum itu ada yang bangkit isu Kugan. Semua salah kerajaan Bn dan Umno.

Exco Selangor Dr Xavier kata ami tak terima jika siasatan dapati Beng Hock bunuh diri. Tak benarkan SPRM siasat pembangkang sebelum isu selsai.

Dr Xavier juga kata akan cadang kepada Kerajaan Selangor tanggung sara hidup teman wanita Beng Hock dan bayi hasil hubungan mereka (luar nikah). ...wooowww  BESTnya...anak luar nikah yang bersepah-sepah tu macam mana pulak???

Penganjur umum Anwar dan Chua Jui Meng akan sertai perarakan pengkebumian Beng Hock esok di Melaka (Siapa tak nak publisiti setelah kes LIWATnya tak berjaya menarik sokongan).

Juga umum demo bantah ISA di KL 1 Ogos (apa kena mengena dengan kematian Teo pulak ni)



ALLAH SEDANG TENGOK ..MUNGKIN TRAGEDI INI AKAN JADI TITIK AKHIR KEPADA PAKATAN....

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

3 comments:

Lin July 19, 2009 at 6:28 PM  

salam

kalau dilihat dari detik-detik akhir mendiang sebelum dijumpai mati dan pengakuan seorang lagi yang ditahan untuk soal siasat maka andaian bahawa dia ini dibunuh adalah kuat dan saya rasa penjelasan bro parpukari dalam teori kematian mendian teoh agak menyakinkan...

salam

denaihati July 19, 2009 at 6:35 PM  

PAKATAN pasti tahu cerita sebenar tetapi mereka PERLU cipta gelombang lain untuk mengelakkan diri dari terperangkap..kerana ini adalah LUMBANG paling dalam untuk PAKATAN di kuburkan....kebenaran pasti menjelma.....

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP