Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Wednesday, May 27, 2009

PKR HADIAH kalau BN RASUAH!!!

Aminah semalam tampil mendedahkan bukti bahawa PKR didakwa cuba menyogoknya dengan menawarkan jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 (TKM1) atau Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dan wang RM88,000.

Pengarah pilihan raya Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution mengesahkan dua pegawai khas kepada exco negeri dan pemimpin Majlis Tertinggi (MT) parti itu pernah berjumpa dengan calon Bebas, Aminah Abdullah seperti mana yang didakwanya.

Komen Penyokong PR :

1. Kes rasuah yang di cetuskan oleh Aminah Abdullah (Kak Min) adalah satu siri sinetron yang panjang tapi tiada penghujung. Serupa dengan cerita cerita lama yang pernah di dendangkan dahulu ketika pilihanraya dan pernah di gunakan untuk menolak calun calun yang tidak di gemari ketika Pemilihan UMNO baru baru ini.

2. Gua memang percaya dakwaan Aminah. Sebab gua tahu sejauh mana moral parti PKR ni. Tu pasal wa post dakwaan Aminah dari Malaysiakini kat blog gua.Datang makan tengah hari kepala otak kau Saifudin woi. Gua bukan bodoh level penyokong Anwar. Dalam situasi macam tu, boleh pulak datang rumah makan tengah hari. Ingat gua budak2 PKR ke apa?Datang rumah beli kambing pun kecoh, ini pulak makan tengah hari atas suka-suki pertemuan kawan lama? Ekeleeee.... nak jer gua lempang budak Saifudin nih laju2.
Gua memang pantang habis politikus yang memperbodohkan intelek pengundi ni. Bangsat punya kaki. Apa dia fikir kita takda kepala otak ke?Lu bayangkan, PRK kat Kelantan, kantoi plak wakil PAS bincang dengan calon UMNO. Pastu TGNA bagi alasan diorang makan tengah hari.

3. Kalau kau cakap saifudin 'kepala otak', lebih tepat aku cakap kau ni 'KEPALA BUTUH'....
PENOKONG2 ANWAR TAK BEBAL@BAHALOL MACAM PENYOKONG UMNO/BABI......
YG SUKA BERBOHONG DAN MEMBANGANGKAN RAKYAT HANYA UMNO SAHAJA.....HASIL UMNO MCM KAU LAH YANG BODOH,BAHLOL,BANGANG,PALOI,BADIK,TUYUK (ISTILAH2 BAHASA SARAWAK).....

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  May 27, 2009 at 10:18 AM  

ayat best..

"gua bukan bodo level penyokong PKR"

wakakakakkakaa!

Anonymous,  May 27, 2009 at 10:18 AM  

dan aku rasa apa yang aminah katakan itu adalah benar.. :)

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP