Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Wednesday, May 27, 2009

Pemuda PAS Perak cabar Mufti Perak

Petikan dari blog pinkturtle

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPNP) melahirkan rasa sedih dan kesal di atas kenyataan Mutfi Negeri Perak, Dato’ Seri Dr Harussani Zakaria, di dalam temubual beliau di dalam majalah Milenia Muslim (MM) keluaran Mei 2009 THN 7 Keluaran 82 yang cuba membangkitkan api perkauman di negeri ini.

Dalam temubual tersebut, Dato’ Seri Mufti Perak jelas cuba membangkitkan api perkauman di antara kaum di Perak bahkan di Malaysia amnya. Rata-rata kenyataannya bersifat racist  dan tidak memikirkan perasaan rakan-rakan non-muslim.

“Sifat kepura-puraan Dato’ Seri Mufti Perak sangat dangkal dan menyedihkan rakyat dan umat Islam Perak dan Malaysia amnya.

“Pemuda PAS Perak mencabar Dato’ Seri Mufti Perak untuk meletakkan jawatannya dan secara ‘gentlemen ilmu’ bertanding di mana-mana kerusi pilihan raya di Perak mewakili Umno/BN jika benar-benar mahu melihat Islam tertegak di Perak.

Demikian dinyatakan oleh Setiausaha Dewan Pemuda PAS Perak, Dr. Rahja Ahmad Al-Hiss dalam kenyataan medianya semalam.


KOMEN : pembetulan menyedihkan ahli-ahli PAKATAN bukan rakyat MALAYSIA kot...ahli PAKATAN yang tak boleh terima teguran.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  May 27, 2009 at 11:52 AM  

SALAM ZIARAH BRO
INILAH ULAMA YG DI BANGGA2KAN SGT OLEH PAS..ULAMA YG SEPATUTNYA BERTANGGUNGJAWAB MENJADI PEWARIS NABI LANGSUNG TAK MENCERMINKAN CIRI2 KEPERIBADIAN NABI...WALLAHUALAM

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP