Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, November 24, 2009

NIZAR TERKINI : HUSAM LETIH MENGHARUNGI POLITIK DALAMAN PAS

Bagi yang tak faham posting saya bertajuk "Selamat menghentam Husam!," saya mohon maaf. Bagaimanapun, berita Malaysiakini hari ini yang bertajuk "'Husam letih harungi politik dalaman PAS'," bagaikan memberikan penjelasan lanjut kepada posting itu.

Seorang ahli jawatankuasa PAS Kelantan yang enggan dikenali memberitahu:

"Bukan letih lawan dengan Umno. Lawan dengan Umno tidak ada masalah. Yang letih ni sok-sek (bisik-membisik - merujuk kepada politik dalaman) sesama sendiri".

Beliau juga berkata, Husam menjadi sasaran kerana bekas naib presiden PAS itu agak menonjol di Kelantan berbanding pemimpin lain PAS di negeri itu.

"Sampai satu masa, dia pun letih, banyak masalah, banyak tanggungjawab yang dipegangnya. Saya dengar sudah dua tahun dulu lagi perkara ini sudah disebut".
Kepada mana-mana pemimpin yang dihentam, saya pesan sekali lagi:
A bunch of minor villains, with all their lame gimmicks, will start kicking ass all around every corner. If you take them seriously, you are either a nobody or a total joke.
Kepada kita pula, macam ni lah senang; apa yang baik dan benar yang dilakukan oleh Husam atau sesiapa pun, kita sokong. Kalau depa mengarut, kita bantai without fear and favour. Maksudnya perkara-perkara mengarut yang boleh menjejaskan PAS dan perjuangan Islam. Bantai kelaku dan perangai, bukan memusuhi apa saja yang datang dari sesiapa yang kita tak suka.

Sumber @ Penarik Beca

KOMEN : GITULAH POLITIK .. SIAPA YANG TINGGI DAYA SAINGNYA MAKA JAUHLAH PERGINYA.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  December 17, 2009 at 11:07 AM  

vab банк
vab банк
[url=http://globalist.org.ua/?p=19244]vab банк[/url]
http://globalist.org.ua/?p=19244 - vab банк

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP