Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, October 29, 2009

1Malaysia : PAKATAN bersedia serahkan SELANGOR kepada BARISAN

Jalan untuk BARISAN take over SELANGOR telah terbentang. Jalan yang disediakan oleh PAKATAN.

1. Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengusulkan kepada Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR supaya ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah melepaskan jawatan wakil rakyat kawasan tersebut. Menurut kenyataan pejabat menteri besar hari ini, kerajaan Selangor prihatin terhadap aduan penduduk di Pelabuhan Klang mengenai ketidakupayaan Badrul Hisham menjalankan kewajipan beliau sebagai wakil rakyat.

Tindak Balas Badrul Hisham

Seorang lagi wakil rakyat PKR meninggalkan parti itu dan menjadi ADUN bebas - kali ini di Selangor selepas dua di Perak awal tahun ini dan seorang di Kedah pada Ogos. ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah, sejak beberapa bulan lalu menimbulkan spekulasi bakal menyertai Umno, membuat pengumuman itu di sebuah hotel di Kuala Lumpur sebentar tadi. Malaysiakini

2. Mesyuarat khas jawatankuasa pusat parti itu malam tadi memutuskan PAS Selangor dihadapkan kepada jawatankuasa disiplin berhubung dakwaan Dr Hassan masih terlibat dengan isu tersebut. Menyokong keputusan mesyuarat khas itu, setiausaha perhubungan PAS negeri Mohd Khairuddin Othman turut mendesak jawatankuasa disiplin menyiasat dan mengambil tindakan terhadap mereka yang membuat tuduhan terhadapnya jika didapati ia tidak benar.



RAKYAT SUDAH BOSAN DENGAN POLITIK YANG KETERLALUAN. BAGAI ORANG MENGANTUK DISORONG BATAL MAKA JALAN SUDAH DISEDIAKAN OLEH PAKATAN. KITA TUNGGU APA NEXT YANG AKAN DILAKUKAN OLEH DS NAJIB. INI MASA YANG PALING SESUAI UNTUK SERANG HEDAP KERANA PKR DAN PAS SEDANG SIBUK MENGURUSKAN MASALAH YANG TAK KUNJUNG HENTI.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Senjaliza October 29, 2009 at 8:10 PM  

Salam Ziarah,
Ada tak bunga api dijual secara halal di KL. Jangan lupa beli.. Nak celebtarelah. Kita doakan perpaduan Ummah mendasari segala gerakan menegekkan kebenaran. Sesungguhnya Allah SWT sentiasa menyebelahi pihak yang benar. Allahu akbar 3X....

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP