Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, October 22, 2009

1Malaysia : Mohon derma nak beli LAPTOP

Aku berhasrat nak beli laptop yang di offer oleh WARTAMAYA tapi tak cukup baget ada ke sesiapa yang sudi menderma. Biasalah yang baik kita sokong yang tak baik kita sanggah. 

Memandangkan ekonomi tak baik ni .. aku berhajat nak jual Laptop. Kepada pelayar wartamaya, di alu alukan untuk membeli laptop aku ni. 12% dari hasil jualan laptop ni aku nak dermakan ke rumah anak anak yatim dan ibu tunggal.

Keterangan tentang laptop aku adalah seperti berikut.


  • 3 x Hi-Speed USB v2.0 – 4 pin USB Type A
  • PC Card slot (Type II)
  • 5-in-1 card reader (SD, MMC, MS, MS PRO, xD)
  • RJ-11 modem/fax/tel line
  • Ethernet 10Base-T/100Base-TX – RJ-45
  • External display / video – VGA – 15 pin HD D-Sub (HD-15)
  • S-video/TV-out (NTSC/PAL) port
  • Line-in/microphone – mini-phone 3.5 mm
  • Audio line-out/headphones – mini-phone stereo 3.5 mm
  • Audio line-in – mini-phone 3.5 mm
Jenama laptop : Acer Aspire 5052 ANWXMi

Dulu aku beli : RM5,350. 00 (Siap dengan bag sekali)
Tapi harga aku nak jual .. RM 42,320.00
Alasan menjual : Aku nak guna duit tu untuk makan angin ke Eropah, Tunisia dan Morocco.

Apa? Kenapa harganya mahal sangat?. Sorry bro .. Harga tu bukan aku yang letak, tapi aku just ikut harga Kolej Kemahiran Tinggi Mara Balik Pulau.
Tak caya cek kat SINI

Semoga aku bertemu dengan pembeli laptop bengong yang tak tau pasal laptop. Mintak mintak tercapai lah cita cita aku nak bantu ibu tunggal ni .. Amin !!! 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

amieiezam October 23, 2009 at 4:30 AM  

salam bro...

pen drive ada jual bro, best price maaa!

wartamaya October 25, 2009 at 5:36 PM  

Bro,

Kalau dah cukup wang, jangan malu malu minta gua punya account number.
Sama sama lah kita bantu ibu tunggal.

Wakakaka !!!

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP