Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Wednesday, September 30, 2009

Bagan Pinang : Strategi BURUK Pakatan


Dari beberapa SMS yang diterima dari kawan-kawan di Port Dickson, memang terdapat banyak sekali 'banner' seperti itu.

Muhyiddin gelabah biawak. Fikir punya fikir, nama Isa jugak terbayang di depan mata. Sambil ber'istikhorah' dimeja yang penuh dengan lemang, ketupang, rendang dan dodol, nama Isa jugak muncul.

Apabila mendengar penduduk setempat berteriak ISA!, ISA!, ISA!, Baca sini., rupa-rupanya 'istikhorah' beliau betul, barulah beliau umum Isa sebagai calon PRK Bagan Pinang.

Kawan-kawan yang hantar SMS kata, jangan terpengaruh dengan 'banner' tersebut. Yang sebenarnya 'banner' tersebut memang dipasang oleh orang-orang UMNO yang totok tetapi mempunyai maksud disebaliknya.

Maksud sebenar 'banner' tersebut ialah "KAMI NAK DATO' ISA DIGUGURKAN, KALAU TIDAK, KAMI BOIKOT". Tetapi orang UMNO ni jenis takut-takut berani, mereka cuak dengan penyokong totok ISa tahu hasrat hati mereka, jadi mereka buatlah 'banner-banner' seperti itu.

SMS itu mungkin betul dan mungkin salah tetapi walau apapun al-brangi merasakan 'banner' tersebut menjadi senjata makan tuan. Posting dari al-banjari (Baca sini.) malam tadi mungkin juga ada kebenaran kata-kata kawan saya tu.

Tunggu, berkerja dan seterusnya lihat pada 11 Oktober nanti.

Sumber @ http://al-brangi.blogspot.com/2009/09/prk-bagan-pinang-senjata-makan-tuan.html

KOMEN : TAK JUGA MUSTAHIL BANNER INI DIBUAT OLEH PUAK-PUAK PAKATAN UNTUK MEMBUROK-BUROKKAN PENYOKONG TS ISA. TAPI TAK AKAN SERENDAH ITU STRATEGI PAKATAN. APA NAK BUAT DAH TAK ADA CARA LAIN KAN!!!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP