Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, February 12, 2010

Pakatan Perak : Salahkan AnWAR bukan UMNO

1. episod di Perak telah tamat. Kini masa untuk bekerja membangunkan negeri Perak! Nizar masih melalak tak puashati. Sepatutnya beliau zahirkan rasa tak puashati beliau kepada AnWAR! AnWAR yang mulakan tidakan 'lompat' parti di Perak.

2. Bermula dengan Datuk Nasarudin Hashim, ADUN Bota serta beberapa nama lagi ADUN UMNO/BN dikaitkan akan melompat ketika itu. Masa tu bukan main lagi AnWAR, Nizar dan DAP halalkan proses 'melompat' ini.

"Bapa Konspirator Lompat", bini dok sengeh aja..


apasal aku boleh dgr ckp Bapa Konspirator lompat ni...

3. Lepas 3 ADUN PKR dan seorang DAP keluar pakatan, tindakan tu dah jadi 'haram' bagi mereka. 'Haram' itu bukan kerana ianya haram, tapi kerana ianya tidak memberi manfaat kepada mereka. Ini antara ajaran songsang AnWAR! Nizar patut merungut kepada AnWAR kerana menjatuhkan kerajaannya.

AnWAR memang 'membudayakan' lompat parti sekian lama. Di zaman BN, AnWAR menjatuhkan kerajaan PBS Sabah bila ramai ADUN PBS lompat ke BN. AnWAR juga giat mempromosi 'lompat' ahli parlimen BN untuk kerajaan 16 Sept beliau...


Nizar dan DAP patut salah kan AnWAR, bukannya mahkamah, perlembagaan dan institusi raja. Sistem 'monarki mutlak' tidak akan berlaku kerana Malaysia adalah negara demokrasi. Sekali lagi, Nizar patut salahkan AnWAR. Memang terang-terang AnWAR 'Bapa Konspirator Lompat'. Kenapa masih nak pakai cakap AnWAR.................


Sumber @ http://x-pkr.blogspot.com/2010/02/jangan-lupakan-anwar.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP