Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, February 5, 2010

Kes Liwat AnWAR : Siapa MOKHTAR di sisi AnWAR.

1. Mokhtar! Begitulah gurauan yang begitu 'top' sekarang. Barangkali siapa yang bernama Mokhtar sekarang pasti marah dengan AnWAR kerana 'mempopularkan nama mereka. Yang menjadi tandatanya sekarang, kenapa Mokhtar? Siapa Mokhtar di sisi AnWAR? Apakah kekasih baru beliau? Hanya Allah dan AnWAR sahaja yang tahu.....

2. Sumber x-pkr cuba menyelusuri signifikan penggunaan kata laluan 'Mokhtar' oleh AnWAR, namun gagal. Yang dapat dipastikan dan sahih hanyalah dua orang bernama Mokhtar yang rapat dengan AnWAR sekarang. Yang pertama ialah Mokhtar Ibrahim (al marhum), kekanda sulung AnWAR. Ramai yang tidak mengenali beliau.

3. Anak Pak Brahim yang popular dimata umum adalah Rani (al marhum), Idrus, Rosli dan Marzuki. Dua orang lagi ialah perempuan selain seorang lagi adik tiri AnWAR dari bapa yang sama bernama Farizon. Mokhtar ketika hayat beliau merupakan seorang yang 'low profile'. Dikhabarkan AnWAR yang mengarahkannya.

4. Banyak masa Mokhtar dihabiskan di Indonesia kerana masalah perbadi yang dihadapinya. Masalah tersebut boleh menjejaskan reputasi AnWAR sebagai 'politician' Malaysia serta imej 'Pak Sheikh'nya. Kerana itu AnWAR seboleh mungkin cuba 'menyembunyikan' kekanda sulungnya itu. Untuk rekod, kekanda sulungnya ini tidak berkahwin semasa hayatnya.

5. Mokhtar yang kedua ialah adik ipar AnWAR, seorang bekas polis pengawal peribadi AnWAR yang bersara pada era reformasi 1998. Kini beliau bertindak sebagai kakitangan pengiring AnWAR, tugas sama ketika beliau dalam perkhidmatan polis. Seorang yang pendiam dan komited dalam kerjanya.

Hanya dua orang 'Mokhtar' ini saja yang diketahui berkait rapat dengan AnWAR. Mungkin tujuan AnWAR menggunakan kata laluan ini adalah secara kebetulan, atau mungkin juga ada maksud tersirat yang mungkin boleh dijelaskan AnWAR nanti..........

Sekian

Sumber @ http://x-pkr.blogspot.com/2010/02/siapa-mokhtar-di-sisi-anwar.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP