Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Tuesday, February 9, 2010

Kes Liwat AnWAR : Saiful diLIWAT dengan RELA??

Ada beberapa persoalan yang cuba diwujudkan para pengikut fanatik Anwar Ibrahim dalam kes melibatkan liwat ke atas Saiful
Bukhari pada tarikh 26 Jun 2008 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, No. 99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara antara
pukul 3.01 hingga 4.30 petang.
Antaranya, mengapa Saiful mengikut telunjuk Anwar untuk mandi dan kemudian memakai tuala berdiri di depan Anwar.
Seperti yang dibangkit seorang fanatik Anwar melalui komen di blog the Unspinners di bawah ;
Anonymous said...
aku pelik.. mula2 si saifol ni tolak pelawaan si nuar.. KENAPA TETIBA bila di suruh mandi di terus mandi.. YANG PALING BEST
PAS MANDI BERTUALA SAHAJA!!!!

Kalo aku tau org nak fuck aku didepan mata.. aku terus lari dari org itu!!! NAPA SI BODOH SAIFOL NI MASIH IKUT CAKAP NUAR???
PEEEEELLLIIIKKKKKNYYYYAAAAAA!!!!!

SI NUAR ni pulak orang tua... MACAM MANA SI NUAR DAPAT ROGOL SI BODOH YANG BADAN SASA TINGGI ni???
Ingatkan dalam testify dia si BODOH ni nak ckp ade 2-3 bodygaurd si NUaR ikut sama rogol si Bodoh nie.. Boleh la aku percaya
cakap si bodoh nie..

Selepas si Bodoh ni testify.. TERGELAK SANGAT2!!!! penat jer aku percaya ckp si bodoh nie...
Mungkin ada kebenaran persoalan yang ditimbulkan itu. Saiful pun pernah mengaku bahawa dia juga diliwat pada kejadian yang berlaku pada hari sebelumnya iaitu 25 06 2008, di pejabat Anwar Ibrahim, Seksyen 16, Petaling Jaya, jam 10.30 pagi, selepas mesyuarat staff.
Bermakna liwat berlaku lebih sekali (semua orang tahu perkara itu by now).
Jadi betul juga, mengapa Saiful tidak lari sahaja?
Buat apa berdiri di situ menyerahkan diri...tidakkah itu satu perbuatan yang bodoh.
Namun, jika itulah hakikatnya, maka satu fakta yang tidak berubah ialah liwat tetap berlaku. Anwar memang seorang peliwat
tegar.
Cuma dalam kes di atas, liwat itu berlaku atas kerelaan asalnya, bukan paksaan.
Mungkin Saiful bagi bontot untuk ditala Anwar sebab itu dia dapat hadiah macam-macam.
Entah apa yang berlaku selepas itu sampai Saiful buat laporan polis tidak tahulah. Apakah lovers quarell atau gaduh antara
pasangan kekasih yang begitu teruk sampai merajuk dan balas dendam dengan lapor kepada polis.
Pun Satu Hala tidak berapa hendak tahu atau ambil peduli.
Namun, Saiful pakai tuala selepas mandi di hadapan orang yang sebelum itu bertanya bolehkah beliau fuck dirinya, memperlihatkan liwat mungkin berlaku secara sukarela.
Jadi, penulis ingin ulang sekali lagi, ANWAR MEMANG PELIWAT....soalnya secara paksaan atau tidak sahaja.....

Kalau bukan atas paksaan, yang pasti meliwat adalah salah di sisi undang-undang negara kita. Mungkin Saiful juga patut didakwa sekali?
Dan yang terpenting, mahukah kita pemimpin yang bercakap pasal keadilan dan Islam tetapi merupakan seorang peliwat?

Sumber @ Malaysia-INstinct

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

ISAC February 9, 2010 at 7:23 PM  

A ah....apa lah mamat tu....Rela atau tidak, itu isu lain...

Yang dipertikai sekarang ni liwat atai tidak? Kalau liwat kira ada kes lah "titik"


Mohon Tuan publish kan kawan di blog ini;
http://promelayu.blogspot.com/.

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP