Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Friday, January 15, 2010

Bendera PKR lambang DAJJAL???

Strategi anwar berjaya... hanya itu yang det boleh katakan, strategi anwar untuk mengalihkan mata rakyat dari melihat kes liwatnya pada 26 januari ini di alihkan ke pembakaran gereja. yess anwar mampu divert isu, sejak dari jumaat lepas, satu-satu gereja di bakar termasuk sebuah surau di klang.

Taktik mengalih isu tidak asing bagi anwar, dulu masa dia dalam penjara taktik ini juga yang dia pakai, buat-buat sakit kononnya di racun dengan Arsenik, tapi sampai sekarang det tengok dia tak mati-mati lagi pun, lepas tu buat-buat sakit pinggang, berlakon macam nak mampos, ayat-ayat seperti "Ayah terbiar tidak dipedulikan, Nurul izzah" dan "Sakit Anwar semakin serius, kaki tangan membengkak" kerap kita kita dengar dulu, tapi kalau kita tengok klip video bertajuk "muslihat anwar semasa di penjara sungai buloh (klik sini) kita tak nampak pun keadaan dia macam yang nurul izzah cakap, det tengok dia sehat je.. tak bengkak pun kaki tangan dia, tak de pun det tengok dia terbiar, elok je boleh jalan-jalan.

Semalam dia pergi ke gereja di petaling jaya, di depan paderi dia salahkan utusan malaysia, kdn, umno dan yang paling lawak di turut salahkan lagu negeri selangor, dia kata lagu negeri selangor tu pun ada perkataan ALLAH, betul apa yang anwar katakan tu, tapi ALLAH dalam lagu negeri selangor merujuk ALLAH yang mana? ALLAH dalam lagu negeri selangor tu merujuk pada ALLAH yang maha esa, tidak beranak atau di beranakan dan jauh sekali dari sifat trinity orang kristian, korang boleh nampak tak macam mane anwar cuba nak pusing kepala otak orang ISLAM supaya ikut jadi liberal macam dia.

So pada korang semua, berhati-hatilah dengan dajjal yang bernama anwar ni, tengok bendera pkr pun ada mata satu, tu lambang dajal tu, korang semua jangan terkejut, makin dekat perbicaraan kes liwat dia akan ada benda makin mengarut yang dia buat, dan jangan terkejut kalau silap-silap ada gereja atau masjid rentung terbakar. jadi korang tau la yek sape punya kerja.

Sumber @ http://darulehsantoday.blogspot.com/2010/01/isu-kalimah-allah-anwar-salahkan-lagu.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP