Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, November 3, 2009

PAS SELANGOR : Khalid Samad ada rekod jenayah

Ahli parlimen Shah Alam mempertikai tindakan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) menarik balik tauliah untuk memberi ceramah agama berdasarkan tapisan keselamatan polis yang menyatakan beliau mempunyai "rekod jenayah."

Khalid Samad berkata beliau kini "tersepit" kerana masih belum berjaya mendapatkan penjelasan daripada polis berkenaan perbuatan jenayah yang didakwa telah dilakukannya itu.




Bercakap dalam sidang media di Shah Alam hari ini, pemimpin PAS itu menyifatkan tindakan Jais tidak meluluskan permohonannya untuk mendapatkan tauliah "terlalu berbau politik."

"Ini juga mengejutkan sebab (Jais) sebelum itu sudah akui kemampuan saya untuk mengajar agama," katanya lagi, yang telah lulus temuduga daripada jabatan itu sejak Jun tahun lalu.

Namun, jabatan agama itu kemudiannya pada Oktober 2008 tidak mempertimbang permohonan beliau untuk mendapatkan tauliah penuh.

Sumber @ http://www.malaysiakini.com/news/116538 


IKLAN : Saya ingin berkongsi link hebat ini. Hanya Klik boleh dapat Wang! @ http://1-malaysia.blogspot.com/2009/11/dapat-wang-segera-update.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP