Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, November 14, 2009

NIZAR TERKINI : TOLONG SELAMATKAN NIK AZIZ

Sekali lagi saya merayu agar pimpinan parti PAS, pegawai-pegawai tinggi Kerajaan dan juga akar umbi untuk segera selamatkan Nik Aziz. Janganlah biarkan legasinya berakhir dengan sesuatu yang tidak manis.
Sungguh sedih bila Kafir Quraisy Malaysia yang menyelamatkan Nik Aziz dan bukannya Parti yang disayanginya.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz tidak bercadang ke Mekah pada tahun ini. Memang tiada perancangan tetapi Tuan Guru yang kita sayangi telah dipujuk oleh Menantunya, Abdul Ariffahmi Ab Rahman untuk ke Mekah kerana Ariff bercadang ke Mekah pada tahun ini.



Tiada orang lain yang memecahkan berita pakej RM65,000 satu kepala ini melainkan Ariffahmi sendiri yang memberitahu “Ana pergi ke mekah tahun ni, gi dengan pakej VVIP” kepada setiap orang yang tidak tahu dia akan ke Mekah.

Apabila Tuan Guru menerima pujukan menantunya, berkembanglah cerita bahawa kepergian Tuan Guru dengan peruntukan PMBK tetapi lama kelamaan tersebar bahawa ianya ditaja menerusi seseorang yang mendapat projek-projek Kerajaan Negeri Kelantan.

Yang mengejutkan bila Tuan Guru yang ikhlas itu mengaku kepada wartawan pada 10 November 2009 bahawa memang benar kepergiannya di taja oleh orang luar.

Sekali lagi saya menyeru kepada Ariffahmi supaya melepaskan jawatannya sekarang, seperti yang pernah saya nasihatkan kepadanya, “anta sudah banyak mencemarkan nama baik Tok Guru, cukuplah.”

Kenapa mesti Kafir Quraisy yang terpaksa memimpin Tuan Guru supaya keluar dari kontroversi. Di mana dia yang kasih dan sayang pada Tuan Guru kita?

Sumber @ http://kickdefella.wordpress.com/2009/11/14/selamatkan-tok-guru/

KOMEN : SALAH SATU UJIAN MANUSIA INI ADALAH KUASA TERUTAMA APABILA SUDAH TERLALU LAMA DAN DIAGUNGKAN OLEH PENGIKUT.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  November 14, 2009 at 10:01 AM  

SLM BRO..KICKDEASSFELLA NI SAJE NAK CARI PABLISITI MURAHAN. BAK KATA CITER P. RAMLEE "ADA MAKNAAAA!". TAK PAYAH LA DIA MERAYU KLU SEKADAR NAK DPT BALIK JAWATAN DIA. SBB KERANA DIA JUGAK DH BYK FITNAH BERTABURAN BERKAT FATWA PAK AJIS DAN HJ HADI

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP