Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, November 22, 2009

NIZAR TERKINI : SAKIT BELAKANG ANWAR MENJANGKIT HUSAM PULAK????

Hal ini ini juga ada dilaporan oleh beberapa portal berita. Husam juga dilihat dalam Astro Awani memberi penjelasan mengenai ketidakhadirannya. Menurutnya beliau sakit belakang. Sakit belakang ini dialami sejak empat bulan lalu. Jangan-jangan sakit macam Anwar kot yang memerlukan pembedahan di Jerman? Menurut Husam arahan cuti selama lima hari seperti mana dilaporkan bukan dikeluarkan Menteri Besar Kelantan, tetapi doktor yang merawatnya.



Dan kalau belakang Husam sakit, saya juga tidak hairan. Mungkin kerana lama sangat duduk di kerusi menyebakan belakang lenguh-lenguh dan pegal. Saya tidak tahu apakah dia memerlukan kerusi khas untuk menjamin kesihatannya. Kerana kalau naik kapal terbang Husam tidak begitu gemar duduk di kelas ekonomi kerana ruang duduknya sempit. Sebab itulah dia terpaksa ke ruang kelas pertama. Katihnya panjang sangat!

Dan kalau betul belakangnya sakit, saya tidak hairan. Kerana dia seorang yang kuat berkerja. Kalau masa mula-mula jadi Exco dulu dia duduk di pejabat sampai lewat malam. Kadang-kadang bila saya call dia, dia masih di pejabat bersendirian menyemak mana-mana fail dan buat apa-apa yang perlu.

Adapun Husam masih belum pernah melalui ujian daripada Nik Aziz. Maka adalah elok kalau Nik Aziz berbuat sesuatu ujian bukan bertujuan hendak nyahkan beliau tetapi memberi terbiah dan pengajaran demi masa depan politiknya yang lebih gemilang dan mampan lagi. Ujian itu juga untuk diketahui sejauh manakah cinta Husam kepada parti dan sekuat manakah jiwanya dalam perjuangan. Terusan melayan Husam seperti anak bongsu ternyata telah menimbulkan masalah baik kepada Tok Guru dan Husam sendiri.

Sebahagian daripada petikan dari blog MSO. Untuk analisa lebih lanjut sila terus ke Merah Tinta.

KOMEN : JANGAN HUSAM JADI AnWAR SUDAHLAH. AKU SENDIRI DAH LIHAT DRAMA SAKIT BOHONG YANG AnWAR PERNAH BUAT. DI DEPAN NIK AZIZ, HJ HADI, LKS SERUPA SEPARUH MATI TAPI KAT BELAKANG SIAP MAIN PING PONG LAGI DENGAN TEMAN-TEMAN ... SAKIT APA TU???? TU LAH NAMANYA SAKIT POLITIK...

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

jiwakita November 22, 2009 at 11:52 PM  

salam....

Astagafirullah!...dengan geng kamcingpun
DSAI 'kencing' jugak!...takat LKS tu
takpelah jugak ..nie..nie..Tuan Guru tuu!
hormatlah sikit..nak tipu kata dan perbuatan tu.tengok tempat dan oranglah..

aahh..mainan politik jer tu..memasing tau
tipu muslihat DSAI...buat dek je..
keuntungan berbaloi untuk PR jugak.! erk?

Hipocrite VS Liar
dont worrylah..rakyat dah celik dah!
penyokong PR dah terdiam dah!
apatah lagi penyokong BN..senyum kambing
jer..

hurrios...

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP