Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Saturday, November 7, 2009

NIZAR TERKINI : Manusia yang suka MELIWAT bersifat BABI.

Ada orang asing bertanya (ilmuwan) kepada salah seorang ulama mengenai haiwan babi ini...

Ilmuwan: Haramnya haiwan babi bagi umat muslim adalah disebabkan kerana banyaknya parasit dan kotoran dalam haiwan ini. Dengan semakin canggihnya ilmu kedoktoran, bukankah mungkin nantinya haiwan babi dapat dibersihkan dari virus dan parasit yg mematikan ini? Apakah nantinya haiwan babi yg bersih ini akan menjadi halal?

Ulama: Haramnya babi bukan kerana hal itu saja. Tetapi ada sifat babi yg sangat diharamkan untuk umat Islam.

Ilmuwan: Apakah itu?

Ulama: Cuba anda buat 2 kandang. Satu kandang anda isi dgn 2 ekor ayam jantan dan 1 ekor ayam bet ina . Satu kandang lagi anda isi dgn 2 ekor babi jantan dan 1 ekor babi bet ina . Apakah yg akan terjadi pada masing2 di kandang tersebut? Bisakah anda meneka nya?

Ilmuwan: Tidak.

Ulama: Mari kita lihat sekarang. Pada kandang pertama dimana ada 2 ekor ayam jantan dan 1 ekor ayam betina . Yg terjadi adalah 2 ekor ayam jantan tersebut berkelahi dahulu untuk memperebutkan 1 ekor ayam betina tersebut sampai ada yg menang atau kalah. Dan itu adalah sesuai dgn kudrat & fitrah manusia yg diciptakan.

Ilmuwan: Pada kandang babi?

Ulama: Ini yg menarik. Pada kandang kedua itu, 2 ekor babi jantan itu tidak berkelahi untuk memperebutkan babi bet ina tersebut malahan menyetubuhi secara beramai2 babi bet ina tersebut dan juga terjadi hubungan homoseksual antara kedua ekor babi jantan tersebut setelah selesai dgn si betina . Hal inilah yg jelas2 bertentangan dgn fitrah umat manusia. Bila umat Islam ikut2 kan memakan babi maka ditakutkan umat Islam akan mempunyai sifat & karakteristik seperti babi ini..

Hadaanallahu Wa Iyyakum Ajma`in, Wallahu A`lam Bish-shawab,

"Diharamkan bagimu (memakan) bangkai, darah, daging babi,(daging haiwan) yang disembelih atas nama selain Allah, yang tercekik,yang dipukul, yang jatuh, yang ditanduk, dan yang diterkam binatang buas, kecuali yang sempat kamu menyembelihnya, dan (diharamkan bagimu) yang disembelih untuk berhala. Dan (diharamkan juga) mengundi nasib dengan anak panah, (mengundi nasib dengan anak panah itu) adalah kefasikan. Pada hari ini orang-orang kafir telah putus asa untuk mengalahkan) agamamu, sebab itu janganlah kamu takut kepada mereka dan takutlah kepada-Ku. Pada hari ini telah sempurnakan untuk kamu agamamu,dan telah Ku-cukupkan kepadamu nikmat-Ku, dan telah Ku-ridai Islam itu jadi agama bagimu. Maka barang siapa terpaksa karena kelaparan tanpa sengaja berbuat dosa, sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang." (QS. Al-Maidah (5): 3).

Sumber @ http://kerabubersuara.blogspot.com/2009/11/ada-sifat-babi-yg-sangat-diharamkan.html

KOMEN : ADA ILMU BARU YANG AKU PELAJARI DARIPADA ARTIKEL INI.

IKLAN : Kami ingin berkongsi link hebat ini. Hanya Klik boleh dapat Wang! Ramai dah bersama team BERANI GAGAL. Anda bila lagi. Detail @ Dapat Wang Segera

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

3 comments:

orangkampung November 7, 2009 at 11:38 PM  

BN menang, Pas Kalah di bukit jalil.

Penyokong kelantan biadap...memalukan bolasepak Malaysia...pemangku raja kelantan pun ada jadi saksi kebobrokan kamu semua...Apa tuan guru syaitan yang ajar ke buat macam ni....

Sekali lagi di ulang BN menang, Pas kalah kat Bukit Jalil.

Ada faham!!!!

orangkampung November 7, 2009 at 11:45 PM  

Satu lagi nak tanya Husam suruh buat macam ni ke atas arahan nuar kunyiti?

Dah lah Hadi sekarang ni jadi boneka dalam Pas sebab yang lebih berkuasa ada musidol am syaitan yang hilang kemaluan sebab tak dapat adakan EGM Pas...

Hadi oiii berentilah jadi boneka musidol am syaitan kau tu......tunjuk lah jantan cikit...jangan nanti orang kata tak ada telor...ada faham

Anonymous,  November 8, 2009 at 6:23 PM  

oi org kampung..ko ni mmg sewel ke bodoh ke ape?ape hal lak kalah menang kat bukit jalil?ko ni dah jd bangang ape?tau la desperate nak menang, xkan menang bola pon nak taksub giler?serius bodoh..memalukan org bn yg dah sedia bodoh tu je

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP