Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, November 12, 2009

NIZAR TERKINI : AZABNYA BERJIRAN DENGAN WANITA BUJANG

Saja nak melapangkan dada daripada kisah POLITIK MALAYSIA yang sentiasa PANAS Memanjang. Jadi aku pun buatlah blog walking. Best juga ada macam-macam kisah lucu dan sedih. Tapi kisah sahabat kita ni yang berjirankan WANITA BUJANG yang seronok aku baca sebab aku dulu pun ada pengalaman,



Oleh kerana blog ni tak benarkan copy dan paste jadi Untuk tahu kisah selanjutnya terus jelah klik @ http://ohtidak.com/oh-azab-berjiran-dengan-wanita-bujang/

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  November 12, 2009 at 9:18 AM  

Pengalaman saya berjiran dengan wanita bujang:

1)Mengilai ramai ramai macam pontianak.

2)Coli dan panties dijemur di hadapan jalan raya. (macam bendera bangsa bangsa bersatu berkibar)

3) kalau memasak didapur , dengan hilai ketawa dan berbualan bolih didengar olih jiran.

4) Hari minggu kalau cuci kereta, main air pancut antara mereka.

5) kalau balik shopping, dengan megah dan suara yang kuat memanggil teman serumah untuk meilhat apa yang dibeli semasa shopping.

6) Kalau boyfriend datang, suruh masuk terus. Bukan suruh tunggu diluar.

ish ish ish ..banyak lagi kalau nak cerita..tetapi bukan semua wanita bujang berperangai begini. maksud saya segelintir.

aku dah pindah sekarang kerana tak tahan melihat gelagat wanita bujang jiran ku.

Anak Lenggong November 12, 2009 at 10:48 AM  

Kah kah kah...bro..ni nak buat lelongan ke...mari abang..adik pilih2..macam kaler ada...

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP