Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, November 19, 2009

NIZAR TERKINI : 2 Wajah SEJUTA Makna untuk MALAYSIA

Banyak sungguh komen-komen yang kita baca daripada berbagai blog samada blog-blog biasa hinggalah blog popular apabila melihat gambar 2 jejaka paling tampan di Malaysia. Antara analisa yang paling menarik adalah daripada Mohd Sayuti : "Saya suka melihat sesuatu yang baik dan ceria. Sebelum berbicara lanjut, saya ingin memalingkan pandangan ini kepada pengkritik kecil yang berbuak-buak dengan beremosi dan sentimen kedirian. Macam mana kalau duduk dengan Najib bertemankan Nazri Aziz itu, bukan Anwar tetapi Abdul Hadi AwangNasharuddin Mat Isa? Apakah persepsi anda secara jujurnya? Tentu kini sudah menjadi riuh rendah. Sudah ada orang yang tidak kena duduk dan gelisah memanjang, macam cacing kepanasan atau ."

Komen : Kalaulah sebelah tu TG Hj Hadi dan Nassaruddin maka puak-puak yang dikatakan  Puak Reform PAS akan menyerang sakan tetapi tidak perkara ini tidak berlaku di PKR dan UMNO. Nampak sangat puak REFORM PAS ni ketinggalan zaman.




Tapi yang paling aku suka dengan menutup tulisan oleh MSO :

"Dalam sambung tulisan ini saya akan menceritakan pertemuan saya dengan seorang bekas ahli Parlimen bergelar Datuk yang menceritakan mengenai kisah sulit Anwar dengan Najib. Sabarlah menanti dan kunjungilah blog Merah Tinta. 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

pencinta kebenaran,  November 19, 2009 at 8:54 AM  

mm..pd aku jgn la syok sgt tgk gamba ni..kita pun tau si nuar tu pelakon terhebat sepanjang zaman..dia mintak talian hayat tu supaya tak masuk sg buloh tu...klau ikut cam undang2 certain negara lain..pengkhianat negara dah kena hukum gantung dah...

Anonymous,  November 19, 2009 at 10:17 AM  

OK LA TU,KEBANYAKAN BEKAS PM DAN PM KETURUNAN MELAYU SEMUANYA PEROMPAK TERMASUKALA MB KETURUNAN UMNO DIGELAR PEROMPAK DIRAJA MALAYSIA .TGOK MATHIR KUTY NAJIS KOSMISYEN,LAH DAHARI DAN KHIR TOYOL TAK HABIS BECAKAP LAGI,APA DIA NAK LAGI ,KEKAYAAN NAJIS TOYOL MATHIR KUTY 10 KETURUNAN TAK HABIS MAKAN.YG MAMPUS RAKYAT EKONOMI TERUK NILAI RINGGIT MEROSOT.AKU TAK FAHAM MCM MANA TV3 SUKU,DOK CERITA UMNO PEROMPOK NI BAGUS,

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP