Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, October 25, 2009

EGM PAS : Pergi JAHANAM dengan PAS

Hasan Ali dah menolak usul tak akan ada EGM/Muktamar Khas PAS, Terengganu pula sudah semestinya sekepala dengan Selangor, yang lain-lainnya tak menyatakan pendirian lagi.

Dalam isu Kerajaang Perpaduang ini, ada yang menyokong dan ada yang membantah, yang menyokong kononnya liberal dan mengikuti arus semasa demi perpaduang melayu dan islam... kononnya lah...

Yang membantah pula kerana tidak mahu bersekongkol dengan umno, tak perlu di huraikan sebabnya kerana masing-masing sedia maklum... kenapa...?

Baca pula di blog ini yang mengatakan EGM-PAS Tak Akan Berlaku. Besar kemungkinan tidak akan adanya EGM/Muktamar PAS dengan tujuan untuk membersihkan PAS dari pemegang Kad Keahlian umno dalam PAS.

Sejak 1985 mula menyampah dengan umno dan 1997/98 bertambah benci dengan umno kerana pemimpinnya banyak yang menjadi penyangak dan perampok harta rakyat, mahkamah di perkosa, Jabatan Polis dan BPR di rogol sesuka hati pemimpin umno yang diterajui oleh MahaFiraun hinggalah ke hari ini, legasi tersebut di teruskan oleh waris jari hantu hadhari dan 1malaysia.

Dan terkini aku dah mula menyampah pula dengan PAS.



PRU-13 aku ingat nak pangkah umno pulak... dan jemaah kat tempat aku pun dah ramai yang boring giler dengan cerita ceriti PAS semenjak kebelakangan ini, depa pun dah mula bersungut silap haribulan PRU-13 ni pun depa nak ikut pangkah umno sama, dah alang-alang nak ambik wudhuk baik terus mandi hadas.

Depa pun kata pi mampuih la dengan PAS... PAS hanya layak jadi pembangkang saja... kepimpinan ulama...??? hhmmm... ulama taik kucing (yang ni aku bercakap atas dasar Ulama terbahagi kepada 2 golongan, yang ada dalam PAS tu golongan Ulama HAMPAS *Geng Ulama Pemegang Kad Keahlian Umno*)

Sokong PAS pun apa dapat..., Mat Spek Gelap jugak yang kaya boleh buat Banglo, Hadi pulak bertambah Boroi dan terbang sana sini... Hasan Ali dah terhutang body RM1juta sponsor untuk buat PHD, Mustapha Ali... gila nak jadi Menteri sebelum mati... yang lain-lain tu pi mampuih la kat depa.

Jemaah/ahli bawahan berjuang sampai tidur/baring atas jalan, keluar duit poket sendiri demi perjuangan parti. Pemimpin pulak buat parti macam mak bapak diorang yang punya.... cehhh... binawe betul...

Sumber @ IkutSukaAku

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

3 comments:

AbgTuah October 25, 2009 at 6:51 PM  

SALAM..

DI HARAPKAN PAS MASIH BOLEH DISELAMATKAN..

PAS PARTI KEDUA YANG AKU SAYANG..

TAPI KALAU DAH BERULAT SANGAT HANCUS LAGI BAIK..HEHEHE

Anonymous,  October 25, 2009 at 7:40 PM  

PAS sebenar adalah pelengkap bagi kerajaan PUSAT. tanpa PAS siapa nak tegur kerajaan Pusat? Harapkan PKR DAP? Lebih baik harapkan NGO.

Tapi PAS kini berdepan dengan terlalu banyak masalah. Tiada kesepakatan pemimpin dalam parti. Nik Aziz terlalu degil untuk menerima pandangan yang lain.

Adalah baik jikalau PAS terus hancur kalau berkekalan bermasalah seperti ini. Selagi Nik Aziz tidak berundur, selagi itu PAS akan bergolak disebabkan oleh Firaunjis tu.

YANG GAMBI October 25, 2009 at 11:04 PM  

Salam, setuju dengan komen Abg Tuah dan Media Cyber, PAS perlu berbuat sesuatu untuk ketenteraman dalam partinya. Kenapa perlu menyingkirkan kumpulan UG, yang harus disingkirkan kumpulan erdogan dalam PAS, mereka ini duri-duri yang mencocok semasa dalam UMNO dulu....

PAS adalah sebuah parti Melayu selepas UMNO, mengapa perlu berpecah.....

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP