Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Sunday, October 11, 2009

Bagan Pinang : PEMUDA UMNO pukul Polis hingga BERDARAH - OH! TIDAK

update:5-6ptg

Berita yang Pisau terima, 2 orang Pemuda Umno ditahan oleh Pengganas PAS ,Pemuda Umno mendapat laporan dari command center terus bergegas ke tempat kejadian di SI Rusa,Kg Baru di Bagan Pinang.

Apabila anggota pemuda umno tiba ditempat kejadian,pengganas PAS telah membuat provokasi dan berlaku kekecohan.Dalam masa kekecohan itu seorang anggota Polis berpakaian preman dipukul dengan mengunakan helmet oleh Pengganas PAS. 2 orang pemuda Umno telah membantu anggota polis tersebut,buktinya seperti gambar di bawah.

Rentetan dari pergaduhan itu,ketua polis negeri turun untuk meleraikan pergaduhan.Menurut Ketua Pemuda Negeri Sembilan Saudara Helmy,pihak BN beredar dari tempat kejadian atas menghormati saranan dari Ketua Polis Negeri.




Anggota polis preman cedera dipukul oleh pemuda PAS,

Pengganas PAS yang memukul anggota Polis telah melarikan diri dengan menaiki Myvi Biru bernombor plate BKD 1901. Kereta itu ditahan oleh Pemuda Umno,dan pihak polis menyuraikan kekecohan dan menahan kereta dan pengganas PAS berkenaan di Balai Polis

PAS sekali lagi berbohong,kononnya yang menyebabkan kecederaan kepada anggota Polis dicederakan oleh Pemuda Umno. Pisau berada ditempat kejadian,jangan cuba nak berbohong & fitnah.

Lihat tuan tuan, telah tersebar di facebook dan blog blog pakatan haprak,mereka menuduh pemuda umno mencederakan anggota polis, Pisau menjadi saksi pergaduhan tersebut,mereka masih mahu berbohong dan membuat fitnah.

Sila lihat video dibawah, kebodohan dan kedegilan PAS,mereka yang memulakan pergaduhan tetapi apabila berhadapan pegawai polis mereka menunjukkan seolah olah mereka yang teranaiya,bohong mereka seolah olah mereka diperlakukan dengan kejam. Pengganas PAS kini terkena buku dengan ruas. Walau pun pemuda Umno telah beredar,namun mereka tidak berpuas hati, dan selepas video ini diambil mereka telah bertelagah dengan pihak polis.

Saksikan GAMBAR BERDARAH @ http://www.pisau.net/2009/10/n31-bagan-pinang-pergaduhan-di-sana.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP