Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, September 4, 2009

Hackernya GODAM Malaysia, ALLAH GEGAR Indonesia

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menyampaikan rasa dukacita dan takziah Malaysia kepada Presiden Susilo Bambang Yudhoyono atas tragedi gempa bumi di Indonesia.

“Sesungguhnya saya dan rakyat Malaysia juga merasakan kesedihan rakyat Republik Indonesia yang telah kehilangan nyawa, kecederaan manusia dan kemusnahan harta benda dalam tragedi itu,” kata Perdana Menteri dalam surat kepada pemimpin Indonesia itu.

“Ianya lebih menyayat hati memandangkan tragedi ini berlaku dalam bulan Ramadan yang penuh barokah ini,” tambah Najib dalam surat yang salinannya dihantar kepada Bernama. Najib percaya dengan kepimpinan Presiden Susilo, rakyat Indonesia pasti akan dapat mengatasi kesukaran dan secepat mungkin memulihkan kehidupan seperti biasa dan membina semula ekonomi. Perdana Menteri juga mengucapkan syabas kepada jentera tenaga Indonesia atas tindakan pantas meringankan penderitaan mangsa-mangsa gempa bumi dan membolehkan mereka memulakan kehidupan baru.

Dalam gempa bumi itu yang melanda Tasik Malaya di Jawa Barat dua hari lepas, lebih 50 terkorban selain kecederaan manusia dan kemusnahan harta benda.- Utusan

SKMM berkata insiden penggodaman kali pertama dikesan pada 31 Ogos dan sejak itu telah menjejaskan 125 laman web. Penggodam itu telah menyisipkan laman web menerusi kerentanan yang dikenali di laman web, mengumumkan bahawa mereka telah melemahkah laman web tersebut. Malaysiakini

KOMEN : KALAU IKUT EMOSI MEMANG MARAH SANGAT DENGAN TINDAKKAN TAK BERAKAL SEGELINTIR WARGA INDONESIA YANG MARAHKAN MALAYSIA TANPA USUL PERIKSA. MEREKA NI SEBENARNYA DALANG YANG TIDAK MAHU LIHAT ASEAN AMAN.... KAUORANG GODAM TAPI ALLAH BAGI GEGAR SIKIT ... JANGAN SOMBONG ALLAH MAHA KUASA TU BARU SIKIT. DIAORANG NI MEMANG TAK TAHU INSAF DULU DAH KENA KAT ACEH PUN TAK MAHU AMBIL IKTIBAR.....PANAS NI!!!!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP