Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Monday, August 10, 2009

PANASSSS katanya AnWAR jumpa NAJIB!!!

Aku tunggu X-PKR untuk mengesahkan berita PANASSSS ni :

Katanya angin yang berhembus melalui beberapa BLOG katanuya Bro AnWAR akhirnya dapat berjumpa dengan PM.

1. The Unspinners : The Unspinners menceritakan mengenai Dato Seri Anwar Ibrahim pergi berjumpa Dato Seri Najib di rumah peribadinya di Kuala Lumpur. Menurut cerita kami, ianya diaturkan oleh Tan Sri Lim Kok Wing. Anwar meminta Najib masuk campur dalam hal ehwal kehakiman untuk selamatkannya dari kes liwat terbaru. Tetapi Najib mahu kehakiman yang bebas.

2. r b f : ada satu petang dalam pertengahan bulan Jun 2009 ,selepas selesai persidangan Dewan Rakyat,satu pertemuan sulit antara Datuk Seri Najib Tun Razak dengan Anwar Ibrahim telah berlangsung di kediaman peribadi DSNTR yang terletak di Jalan Duta KL. Saya difahamkan pertemuan tersebut telah diaturkan oleh seorang ahli perniagaan berbangsa cina,iaitu Tan Sri Lim Kok Wing (Pemilik Universiti Lim Kok Wing,Cyberjaya). Anwar datang ke kediaman Najib bersama anak perempuannya Nurul Izzah. Pertemuan tersebut berlangsung lebih kurang 30 minit. Nurul Izzah tidak turut serta dalam pertemuan itu. Beliau menunggu di dalam kenderaan . Hanya Anwar seorang diri yang memasuki rumah Najib.

3. wadah politik : Baru-baru ni, Si Anwar telah melepasi kawalan "bodyguard-bodyguard"nya untuk menyelinap masuk ke rumah Dato' Seri Najib. Setelah melepasi "gate" rumah Najib, Anwar diberitakan telah merayu untuk bertemu dengan Najib dan Najib pun "menyudikan" dirinya untuk menerima "tetamu yang tak diundang"nya itu. Mungkin Najib tertanya-tanya, "apakah tujuan mamat ni jumpa aku ni? Macam "desperado" je nampak gayanya!".

4. house PK : Maka itulah sedikit sebanyak mengenai kisah pertemuan Najib dan Anwar, namun ada juga versi pembangkang yang mengatakan DS Najib pi jumpa Anwar pengkhianat tu! Saya pun tak berani nak jawab mana satu betul, tapi 'knowing' Anwar the Drama Queen ni, faham-faham je la kan?

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP