Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, August 23, 2009

Kes Liwat AnWAR : Konspirasi SIAPA?

(Dapatkan Penawar Selsema Babi yang TOP) AnWAR baru melantik barisan peguam baru yang diketuai Raja Aziz Addruse mengantikan Sulaiman Abdullah. AnWAR juga memasukan 3 peguam terkenal ke dalam barisan peguamnya iaitu Datuk Param Cumaraswamy, Karpal Singh dan Datuk C.V. Prabakaran. Persoalan yang bermain difikiran mengapa Sulaiman Abdullah menarik diri sebagai Ketua barisan peguam AnWAR..alasannya sakit...adakah benar?? Teruk sangatkah sakit Sulaiman Abdullah??? Mungkin AnWAR menukar barisan peguamnya demi mencari KEADILAN yang sebenar. Begitu juga SAIFUL juga menunggu KEADILAN yang tidak kunjung datang apabila AnWAR dengan bermacam alasan dengan sengaja melambat-lambatkan proses perundangan...perkataan yang paling sinonim dengan kes ini adalah KONSPIRASI.

1. Mungkinkah ini KONSPIRASI kerajaan BARISAN untuk menyumbat AnWAR kedalam penjara semula bagi menyekat pengaruhnya. Kalau benar kenapa BODOHnya Kerajaan untuk mengulangi kes yang sama seperti tahun 1998. Tak kan lah DS Najib seBODOH ini untuk memerangkap diri sendiri ke dalam suatu situasi yang menyusahkan. TAPI dengar-dengar memang PIHAK pendawaan ada bukti yang sangat KUKUH dalam kes ini..kita tunggukan kesudahannya.

2. Mungkinkah ini KONSPIRASI ciptaan AnWAR sendiri untuk menaikkan POPULARITInya supaya RAKYAT yang lembut hati bersimpati dan menyokong perjuangan AnWAR. AnWAR tahu pemgikut setianya percaya dengan apa juga yang beliau akan katakan dan AnWAR juga mendapat sokongan daripada MEDIA antarabangsa.

3. Mungkinkah ini KONSPIRASI pihak ke 3 yang melihat permusuhan AnWAR dan KERAJAAN adalah TITIK LEMAH yang boleh menjerumus ketidak stabilan POLITIK di MALAYSIA. Apabila POLITIK tidak stabil pelbagai rancangan untuk terus memburukkan MALAYSIA sedang dirancang dan sedang dilakukan.

ALLAH swt sahaja yang tahu SIAPA YANG BETUL ATAU YANG SALAH. YANG SALAH PASTI DIHUKUM JIKA TIDAK DI DUNIA PASTI DI AKHIRAT. MANUSIA HANYA BOLEH MERANCANG DENGAN MACAM-MACAM RANCANGAN DENGAN BARISAN PEGUAM YANG HEBAT TETAPI AKHIRNYA ALLAH JUGA YANG MENENTUKAN. ALLAH ADA RANCANGAN YANG LEBIH HEBAT. JIKA DITAKDIRKAN SEMEMANGNYA ANWAR PERLU KEMBALI KE PENJARA MAKA ITU ADALAH PERANCANGAN DARI ALLAH UNTUK DIRINYA BERMUASABAH UNTUK KEBAIKAN KEHIDUPAN  DI DUNIA DAN AKHIRAT. ALLAH TIDAK PERNAH BERKONSPIRASI KERANA ALLAH LEBIH TAHU APA YANG TERBAIK UNTUK HAMBANYA.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP