Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, August 11, 2009

DS Najib : Replika di Batu Caves diruntuhkan.

Replika gergasi perdana menteri di perkarangan kompleks kuil Batu Caves telah dirobohkan semalam tidak lama ia menjadi isu di internet, khususnya di kalangan penyokong pembangkang.

Mereka menyifatkan imej besar itu bertentangan dengan sikap Umno yang membantah replika Datuk Seri Anwar Ibrahim, di simpang utama kira-kira dua kilometer dari kuil tersebut.

Blog rasmi ADUN Batu Caves Amirudin Shari (foto kanan) kelmarin menerbitkan tulisan yang menempelak pemimpin Umno dan bekas mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang disifatkan sebagai "bising bagai nak rak" terhadap replika Anwar tetapi berdiam diri terhadap replika Najib.

"Masa kita bina replika DSAI (Anwar) dulu di Batu Caves, semua pihak daripada BN bising bagai nak rak, termasuklah mantan mufti Perlis.

"Sekarang kita mohon, apa pula fatwa membina replika Najib di kuil Batu Caves? Mana puak-puak BN atau Umno yang mulut bising hari itu," artikel penulis Shahabaker dipetik.

KOMEN : NILAH YANG RAKYAT NAK TENGOK ...BILA ADA KESILAPAN TINDAKAN SEGERA DIBUAT UNTUK MEMBETULKAN KEADAAN...JANGAN DIBIARKAN DAN MENJADIKAN BERLARUTAN DAN SENJATA KEPADA PARTI LAWAN. RAKYAT JUGA NAK MELIHAT TINDAKAN SEGERA DALAM MENGURUSKAN MASALAH RAKYAT.


WAKIL RAKYAT BARISAN YANG TAK EFEKTIF MESTI DIHANTAR KURSUS DALAM HUTAN DAN KALAU TIADA PERUBAHAN BUANG JE UNTUK NEXT PRU13. AKU TAK NAMPAK LAGI BLOG WAKIL RAKYAT BARISAN YANG EFEKTIF SEPERTI YB ZULKIFLI NOORDIN ...BERANI PADA YANG BENAR.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

akupedulikhape August 11, 2009 at 4:15 PM  

mane juak2 pembangkang?patung najib dah kena roboh tak sampai seminggu pas dibina..patung dsai?tgu berkarat baru nak roboh..ape citer??

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP