Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, August 1, 2009

PAKATAN : Ronnie you out PRU13 & ADUN Muslim cakau DUIT

Berita 1 : Our sources say Lim Kit Siang told some DAP people that Ronnie Liu will not be a candidate for DAP in the next general election. The evidence of corruption and underworld connection involving Ronnie Liu is too strong. Until today the DAP has not answered YB Wee Choo Keong's accusation that Ronnie Liu and Theresa Kok are involved with underworld figures.

Berita 2 :  Laporan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia oleh oleh Gerakan Rakyat Anti Korupsi (Gerak) mengenai penyelewengan dana berjumlah RM 375, 000.00 oleh seorang ADUN. Menurut sumber penulis, dokumen tersebut merupakan butiran terperinci pengagihan peruntukan DUN yang dikawal oleh ADUN Batu Tiga YB Rodziah Ismail yang juga merupakan PENGERUSI JAWATANKUASA (EXCO) TETAP KEBAJIKAN, HAL EHWAL WANITA, SAINS, TEKNOLOGI DAN INOVASI.

Kesimpulan oleh Meli Kapak Jangak : ANTARA faktor utama kenapa Kerajaan Barisan Nasional (BN) mahu ditumbangkan adalah kerana rakyat negara ini mahukan sebuah kerajaan yang kononnya Islamik, kerajaan yang bersih dari kegiatan perjudian dan hiburan yang melekakan. Parti pembangkang yang kononnya mahu membentuk kerajaan dan pentadbiran Islam itu sebenarnya bertanding kerusi parlimen pada setiap pilihanraya pun dengan jumlah yang bersifat mengkelentong, menipu dan memberi harapan palsu kepada pengundi yang berjaya dituba dengan serbut retoriksme. Kerana terkelentong, tertipu dan tergula-gula olh taburan haeaoan palsu, maka tidak hairanlah rakyat Selangor sekarang ibarat cuba lari dari mulut biasa, masuk mulut harimau apabila jumlah tenpat judi, hiburan dan spa bukannya berkurangan tetapi semakin bertambah.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP