Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, July 5, 2009

DAP sememangnya TAK PERNAH BERTOLAK ANSUR.

Luahan hati Zulkifli Noordin :

Saya merujuk kenyataan YB Lim Guan Aik, ADUN (DAP) Kota Darul Aman yang mengisytiharkan keluar daripada Pakatan Rakyat dan menjadi ADUN Bebas.

Ternyata beliau dan pimpinan DAP mempamerkan sikap chauvinistik dan keangkuhan yang melampau, sikap yang menyebabkan BN ditolak oleh rakyat.

Saya hairan mengapa YB Lim Guan Aik & Sdr Thomas Su (selaku Pengerusi DAP Negari kedah) tidak boleh mempamerkan sikap tolak ansur dan kompromi yang sihat saperti YB Dato Ngeh Kah Him (Pengerusi DAP Perak/YB Bruas) atau YB Ngar Kor Ming (YB Taiping).

Saya mengingatkan YB Lim Guan Aik bahawa beliau dipilih oleh rakyat atas dasar Pakatan Rakyat dan bukan atas kapasiti sebagai wakil DAP.

Oleh itu beliau sepatutnya mengambil jalan yang terhormat dengan mengosongkan kerusi DUN Kota Darul Aman supaya boleh diadakan satu pilihanraya kecil.

Saya mencabar YB Lim Guan Aik dan pimpinan DAP supaya bersikap secara bermaruah dan membenarkan rakyat menentukan samada mereka mahukan DAP ataupun Pakatan Rakyat.


KOMEN : PERNAH KAH DAP BERTOLAK ANSUR? MEREKA NAK SAPU SEMUA, TENGOKLAH KES BIASISWA HABIS HAK ORANG ISLAM NAK DIAMBILNYA......YANG MALANG PARTI ISLAM DAN MELAYU BERI JEEE!!!! DAH TU KENAPA TAK FAHAM-FAHAM LAGI MELAYU NI????

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP