Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, July 5, 2009

DAP SEMEMANGNYA PERKAUMAN & ANTI ISLAM

Luahan kecewa DS Azizan MB Kedah :


"DAP kata dia berjuang untuk semua kaum tapi kali ni nampak sengaja nak cetuskan isu perkauman sebab Menteri Besar, Setiausaha Kerajaan dan majlis bandaraya pun tak pernah tau pasal perkara ini, tiba-tiba dia orang (merujuk Pengerusi DAP Kedah/Perlis Thomas Su) boleh tau," katanya ketika ditemui pemberita di Alor Star hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Thomas di Ipoh semalam yang mendakwa kerja-kerja merobohkan beberapa kuil dan tokong di kawasan Alor Star telah diluluskan oleh MBAS, lapor Bernama.

Sehubungan itu, katanya semua ahli majlis tempatan dan ketua kampung DAP Kedah meletak jawatan serta merta.



"DAP jangan ingat dia saja mewakili kaum Cina... MCA, PKR dan Gerakan pun wakil kaum Cina juga, saya tak nak bergaduh dengan Cina, apa sahaja bantuan semua dah bagi, kat DAP pun semua bantuan bagi, tak tau tak puas hati kat mana," katanya.


KOMEN : SEMUA SUDAH SEDIA MAKLUM PERJUANGAN DAP SEJAK AZALI LAGI. PAS TOLONGLAH JANGAN BERPAKAT DENGAN DAP...KALAU TAK SUKA PUN DENGAN UMNO...JALAN JE SENDIRI..PAS ADA KEKUATAN DAN PERJUANGAN YANG IKHLAS KERANA ALLAH PASTI DAPAT BANTUAN ALLAH. PAS ...KENAPA TAK PERCAYA KE????

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP