Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, June 11, 2009

Nik Aziz kata TG HADI dan Mustafa Ali BONEKA UMNO

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini membidas golongan dalam parti itu yang mempertahankan cadangan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk membentuk satu kerajaan perpaduan dan menyifatkan mereka ini sebagai “boneka Umno”. Katanya beliau tidak bersetuju dengan kenyataan Pengarah Pilihan Raya Pas Pusat, Datuk Mustafa Ali, supaya semua pemimpin Pas dan pakatan pembangkang tidak lagi membuat kenyataan terbuka berhubung isu kerajaan campuran itu bagi mengelak kekeliruan dalam kalangan ahli parti.

Komen Naib Presiden Tuan Ibrahim :

Idea yang dilontar oleh pimpinan tentulah berpijak dari dasar syarak dan jauh daripada tindakan merugikan parti atau gabungan pakatan Rakyat. PAS tidak akan mengkhianati Pakatan kita, bahkan kita akan perkukuhkan gabungan ini menjadi alternative bagi rakyat. Sebagai ahli parti, kita mesti menerima idea dan gagasan ini dengan baik sangka kepada presiden disamping mengikuti penjelasan daripadanya.


UMNO yang lemahkan PAS atau PKR yang lemahkan PAS supaya PKR menjadi Parti Peneraju atau DAP yang lemahkan PAS supaya Parti Melayu terus lemah setelah dikatakan UMNO lemah. Mana lagi ada Parti Melayu Islam yang kuat selain UMNO dan PAS.

Apakah permainan politik TG Hadi sehingga Nik AZIZ sendiri tak faham?? Mana hilangnya Ke Ulamakan Nik Aziz yang MESTInya mengikut Akhlak Nabi saw. Nabi disanjung kerana AKHLAKnya yang mulia.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP