Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, June 11, 2009

Kerajaan Perpaduan : Ahli PAS sendiri kata BURUKNYA Pemimpin PAS

Kerana terlalu FANATIK kepada PAKATAN dan ketuanya AnWAR....

Petikan dari Blog Mencari Kebenaran :

Selama mana PAS nak jadi sebuah Parti Barua. Seperkara lagi, jika dah tahu ada musuh dalam selimut, Pelesit atau Parasit yang buat kerja-kerja BARUA maka tindakannya pancung sampai mati…. halau atau pecat saja Barua lalang yang mengganggu gugat ketenteraman Parti.

Petikan komen di blog Penarik Beca :

mustapa ali,nasha,din tantawi,hj hadi,harun din/taib,bakar chik,idris ahmad tolong lah masuk umno. jangan lagi dok rosakan pas dari dalam. ajak lah hasyim jasin sekali dia pun dok rasa nak lawan umno di perlis pun dah tak larat sebab tu nak cepat berpadu ngan umno haprak.

Semua ni berlaku kerana cadangan Kerajaan Perpaduan. Tapi komen DS Azizan Menteri Besar, Kedah. Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak mengingatkan semua pihak agar tidak terlalu ghairah dengan cadangan kerajaan perpaduan sehingga terkeliru dengan maksud Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa parti itu tidak akan menutup pintu rundingan dengan mana-mana pihak.

Tapi ada juga yang mengtafsirkan berbeza antaranya :

Semua isu kerajaan campuran adalah muslihat Hadi kerana Hadi mahu melihat kedudukan PAS lebih kukuh di Pakatan Rakyat dan menekan PKR. Kerana isu itu, PKR telah membuat pembaharuan di peringkat bawah hingga ke atas baru-baru ini.

daripada,
www.alvinleechowhui.com

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  June 11, 2009 at 2:19 PM  

jangan kata pemimpin pas.. penyokongnya sendiri pun berperangai cam hantu ..

Pak Mat Lubok,  June 11, 2009 at 5:02 PM  

berdirilah kamu dengan Islam, kami taat selama mana pemimpin taat kepada Allah dan RasulNya. kalau guna Agama untuk kepentingan diri demi jawatan dan sedikit habuan dunia kami tidak akan menjadi pengekornya.perbezaan kami dengan kamu keran kami bukan dari kalangan bertaklid buta.

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP