Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, June 16, 2009

Kisah benar Lee Kuan Yew tak sudi jumpa AnWAR

Blog X-Pkr satu-satunya Blog yang mengulas kenapa LKY tak jumpa AnWAR dan aku fikiq memang logik...

Selama 8 hari di Malaysia, Lee Kuan Yew telah menemui hampir kesemua pemimpin parti politik di Malaysia dari kerajaan dan pembangkang. Namun Lee Kuan Yew tidak menemui AnWAR w/pun ada usaha dari PKR membuat temujanji dengan Lee Kuan Yew.

PKR bersungguh-sungguh mahu mempertemukan AnWAR dengan Lee Kuan Yew. Sivarasa telah menemui Lim Kit Siang mohon bantuan agar AnWAR dapat menemui lee Kuan Yew. Manakala Saifuddin Nasution telah menemui pegawai di Kedutaan Singapura cuba mengaturkan pertemuan AnWAR-Kuan Yew, tentunya atas arahan AnWAR.

Difahamkan, Lee Kuan Yew tidak mahu menemui AnWAR kerana Kuan Yew sejak sekian lama tidak pernah mengkagumi AnWAR. Ketika AnWAR di puncak kuasa, kunjungan AnWAR ke Singapura juga tidak mendapat layanan sewajarnya dari Kuan Yew. Khabarnya Kuan Yew enggan menemui AnWAR kerana beliau tahu AnWAR seorang bernafsu songsang serta tahu sikap opportunist AnWAR.

Sivarasa yang berang telah menuduh DAP sengaja tidak membantu AnWAR agar bertemu dengan Kuan Yew sedangkan Presiden PAS juga bertemu dengan Kuan Yew!

AnWAR menerangkan kepada penyokongnya bahawa beliau tidak menemui Kuan Yew seperti Tun Mahathir. Seperti biasa AnWAR control macho lagi. Hakikatnya AnWAR terhegeh-hegeh menghantar utusan mahu menemui Kuan Yew bagi membuktikan dirinya penting di kalangan penyokongnya, namun tidak dilayan Kuan Yew. Ini berbeda dengan Tun Mahathir yang tidak pernah meminta menemui Kuan Yew.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

denaihati June 16, 2009 at 12:47 PM  

Petikan dari thestar :

Some said he gave Datuk Seri Anwar Ibrahim a miss because they have issues dating back to when Anwar was still the deputy prime minister.

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/6/16/nation/4122412&sec=nation

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP