Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, June 16, 2009

Ahli PAS dah tak hormat keputusan MUKTAMAR..apa nak jadi?????

Petikan komen di blog Al-banjari online :


Salam wak,

Ada tak cerita sahabat yang berbohong di zaman Nabi dulu dan kemudiannya kantoi? Nak tahu juga apa tindakan yang diambil Nabi pada sahabat ini. Kalau ada lah.

Rasanya itu lebih relevan dengan keadaan sekarang ini. Soal wala' sebenarnya tidak timbul tetapi soal pemimpin berbohong yang menjadi puncanya. Bagaimana hendak wala' pada pemimpin yang berbohong?

Pada saya pemimpin sebegini memperlekehkan penyokong bawahan bahkan mereka ini terlalu angkuh dan sombong kepada orang-orang yang memberi kepercayaan kepada mereka.

Sedikit pun tidak menampakkan rasa bersalah sehingga tidak mengambil tanggungjawab atas keterlanjuran mereka. Minta maaf pun tidak, apatah lagi untuk menawarkan meletak jawatan sebagai meredakan kemarahan ramai.

Apakah teramat penting Mustafa Ali dan Nasha berbanding keharmonian parti? Tidakkah mereka sanggup untuk meletak jawatan demi parti? Sekurang-kurangnya jika mereka berdua ini meletak jawatan, Hadi boleh kekal menjadi presiden dan kemarahan ramai menjadi reda. Inilah dia sikap mementingkan jawatan yang ditunjukkan oleh para pemimpin PAS sekarang.

Inilah dia persamaan mereka dengan para pemimpin UMNO. Kepentingan diri mengatasi segalanya.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP