Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, February 9, 2010

Kes Liwat AnWAR : Kenapalah kes diliwat-liwatkan dan ditangguhkan lagi

Jam 10.15 - Mahkamah tangguh lagi bagi memberi ruang peguam Anwar mengemukakan afidavit berhubung artikel yg dikeluarkan oleh Utusan Malaysia baru-baru ini. Tangguh sehingga 9.30 besok pagi sementara pihak DPP menjawab afidavit.

Sah Anwar meliwat-liwatkan kes ... Ops maaf ... maksudnya melewat-lewatkan.
Jam 10.13 - Hakim menasihatkan reporter agar lapor berita yg tepat.

Jam 10.06 - Mahkamah mula bersidang. Karpal Singh dengan ghairah membentangkan permohonan mengenepikan hakim. Hakim dilihat kurang berminat dengan permohonan ini. Karpal Singh dalam hujahnya menyatakan affidavit ini perlu dijawab. Laporan polis terhadap Utusan telah dibuat.

Jam 10.00 - Karpal sampai dan nampak dia, Anwar dan Sankara Nair sibuk bincang di luar mahkamah. Apa yang dibincang? Nampak penting sangat.

Jam 9.52 - Bicara masih tidak mula lagi. Karpal Singh sangkut jem ke? Samada van dia atau kerusi roda dia jam. Wan Azizah sibuk buka face book. Cari suami baru dan berenti PKR aja Kak Wan. Ramai orang sayang balik pada Kak Wan.

Jam 9.45 - Kak Wan kelihatan wajah begitu suram sekali dari sejak dari mula masuk ke mahkamah. Siapa tidak risau dengan perjalanan kes begini?

Jam 9.26 - Anwar kelihatan tak mesra dengan Wan Azizah walaupun duduk bersebelahan. Mungkin semalam bergaduh kot. Anwar ditangkap tudur di study room ...hehehe.

Jam 9:22 - STAR ALERT melaporkan:

9/2 Federal Court decision today as to rightful Perak MB; supporters of both sides crowded outside court/STAR
Jam 9.20 - Anwar sampai dengan wajah agak tension dan sibuk berbincang dengan lawyernya. Permohonan apa nak buat pulak hari ini. Wajah yakin tidak terpancar hari ini.

Jam 9.00 - Orang ramai mula masuk kamar. Bapa Saiful sampai dan nampak segak dengan kot dan tali leher. Lain dari hari sebelum ini, dia yakin anaknya dapat jawab soalan peguambela hari ini.

Jam 8:55 - Ahlil Nujum Anwar, Bhajan Singh mula kelihatan dalam kamar tapi dia lupa bawa buku undang2 liwat. Mungkin sekali dia sudah hafal.

Sumber @ http://theunspinners.blogspot.com/2010/02/siaran-langsung-dari-mahkamah-hari-ke-5.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP