Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, February 13, 2010

AnWAR atau Zahrain penkhianat BANGSA

Peletakan jawatan ahli parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim daripada PKR merupakan 'pengkhianatan' terhadap mereka yang bertungkus-lumus memenangkannya dalam pilihan raya lepas, kata ketua umumnya.
"Ini belum pernah terjadi, beliau telah mengkhianati semua yang bekerja keras membantunya memenangi kerusi tersebut (Bayan Baru) untuk PKR dan Pakatan Rakyat," kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Beliau yang juga ketua pembangkang diminta mengulas keputusan Zahrain yang meletakkan semua jawatannya dalam PKR dan mengisytiharkan dirinya sebagai wakil rakyat bebas pagi ini.

Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Anwar berkata, beliau kesal dengan keputusan Zahrain tersebut.
Beliau juga menambah, segala tuduhan yang dilemparkan Zahrain terhadap Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng tidak berasas sama sekali.
Anwar juga tidak bersetuju bahawa DAP 'tidak dapat disentuh' dan berkata PKR, PAS dan DAP telah berjaya duduk bersama membincangkan pelbagai isu.
"Semalam baru saja kami bertemu, (Presiden PAS Datuk Seri) Abdul Hadi Awang, Lim dan saya," katanya.
Anwar bagaimanapun enggan mengulas berhubung soalan sama ada lebih ramai wakil rakyat PKR akan meninggalkan parti itu.

Zahrain sebelum ini memegang jawatan sebagai ketua PKR bagi cabang Bayan Baru.
Sementara itu, timbalan ketua PKR cabang itu M Nyanasegaran - yang juga kawan rapat Zahrain - mengakui berasa sedih terhadap keputusan itu.
Bagaimanapun, Nyanasegaran menambah, cabang itu akan terus bekerja mempersiapkan cabaran menghadapi pilihan raya umum yang akan datang.
"Ini bukanlah penghujung dunia... hidup mesti diteruskan," katanya.

Sumber @ http://www.malaysiakini.com/news/124342

KOMEN : DS ZAHRAIN YANG AKU KENAL SANGAT FANATIK DENGAN REFORMASI YANG DULUNYA DIPERJUANGKAN OLEH ANWAR. MUNGKINKAH KUASA YANG PAKATAN PEROLEHI MENYEBABKAN ANWAR SUDAH MELUPAKAN PERJUANG AWAL REFORMASI YANG MENYEBABKAN SEORANG DEMI SEORANG MENINGGALKAN PKR. SEMUANYA DI LABELKAN PENGKHIANAT DAN AGEN UMNO...SIAPA SEBENARNYA PENGKHIANAT????

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP