Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Monday, December 28, 2009

Gempak KALIMULLAH sponsor RAJA PETRA

isu siapa yang sponsor raja petra meletup minggu lepas bila puad zarkashi mengeluarkan statement dalam akhbar star bertanya siapa yang sebenarnya membiayai kos kehidupan petra di london.

ini maklumat yang kami perolehi. gambar penjuru atas(kiri) juga dikirimkan oleh sumber. raja petra memang sah dibiayai oleh kalimullah, seorang agen singapura yang pernah merosakkan negara malaysia.

petra kabarnya mendapat layanan isitimewa sebagai 'tetamu penting' singapura kerana percaya petra mampu memberikan ultimate damage kepada ds najib. maka tidak menghairankan jika petra mampu lepas menusup masuk ke singapura lalu terbang ke london untuk bersembunyi. siapa dalang memberi laluan isitmewa kepada petra, tak lain kalimullah.maklumat juga menyatakan petra diberi pasport khas dari negara temasek tersebut.

petra menetap di apartmen trinity court di gloucester terrace,bayswater london. aku pernah menginap di bayswater, iaitu di hotel berjaya park. di sana juga terletaknya lokasi malaysian hall yang baru.

selain petra, apartment mewah itu juga menempatkan 3 orang lagi rakyat malaysia yang bekerja sebagai agen asing ! jadi tidak menghairankan jika kalimullah (singapura) menyimpan kesemua pengkhianat negara ini di satu tempat. 3 orang itu sudah kami ketahui latar belakangnya, hanya menunggu masa untuk di dedahkan siapa mereka !

nantikan maklumat seterusnya ! ini pengkhianat negara sebenarnya tiada 2 telur di celah kangkangnya, memfitnah dan kemudian cabut lari daripada menjadi anak jantan di negara sendiri !


Sumber @ http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/12/gap-sahkan-kalimullah-jaga-petra-di.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  January 12, 2010 at 11:49 AM  

"Kepunyaan Allah lah kerajaan langit dan bumi; dan Allah Maha Kuasa atas segalanya"

tech line macam ni tapi sebarkan fitnah.
Islam jenis apa ni?

kepala hanok kau memburukkan nama islam.

astaghfirullah.

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP