Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Monday, October 26, 2009

EGM PAS : ERDOGAN desak EGM atau PAS Rebah!!!

Kenapa kita nak PAS buat sangat EGM ni...kita panggil muktamar khas ni..pokok utamanya adalah ntuk membuang anasir umNo dalam parti islam semalaysia nih.

umum tahu,umNo semakin ditolak rakyat,(kecuali rakyat bagan pinang yang sokong rasuah),yang kita duk gila meroyan nak nersatu dan berpadu dengan umNo awat??



kenapa rakyat bukan islam yang terdiri dari india dan cina sokong PAS pada pilihan raya ke-12 taun lalu(masa tu pakatan rakyat masih belum dibentuk).adakah mereka menerima dasar PAS??nehi kabi nehi gua fikir,sebabnya cuma satu kerana mereka membenci umNo..mereka mahu menghukum umNo atas kezaliman yang dilakukannya..juga kerna kelemahan pentadbiran al pak la badawii...

jadi adalah amat tidak mustahil jika PAS akan rebah tanpa sokongan masyarakat bukan islam di malaysia...walaupun tidak rebah sepenuhnya...dan juga pAS tidak mustail unutk rebah sepenuhnya jika bersama umNo.

PAS adalah parti islam,dan islam amat itdka menyukai jika umatnya melakukan pengkhianatan terhadap sesiapa pun,lebh lebih lagi PAS mmegang title "islam"..bukankah nama baik "islam" di Malaysia akan tercemar jika parti ISLAM semalaysia melakukan pengkhianatan terhadap penyokong non muslimnya.

tidak mustahil,ahli kelab penyoKong PAS yang hari ini berjumpal 30 000 orang akan hilang kepada 30 orang jiak PAS bersama umN0 dan jika PAS terus dipimpin oleh pemimpin yang kurang peka serta tidak tau berterima kasih..

EGM harus dilaksanakan untuk membuang pemimpin yang lemah,anasir2 umNo harus dibersihkan serta PAS harus ada pendirian yang tegas dalam soal UG.PAS selangor yang awal awal dah menolak EGM PAS ini boleh dipersoalkan.

PS-dan jika EGM tidak mahu dilaksanakan,4 pemimpin PAS perlu meletak jawatan bagi mengelakkan PAS renah dan tersungkut di kaki umNo...

Sumber @ http://keraspedal.blogspot.com/2009/10/pas-akan-rebah-jika-egm-tidak.html

KOMEN : PUAK ERDOGAN YANG INGIN MENGUASAI PAS MENGGUNAKAN UMNO SEBAGAI ALASAN. AHLI PAS BUKAN BODOH SANGAT MACAM PUAK ERDOGAN YANG SANGAT DAHAGAKAN KUASA SEPERTI SIFUNYA ANWAR. PAS DAH BERJUANG BERPULUH TAHUN. DALAM PAS RAMAI PEMIMPIN SEDERHANA YANG PENTINGKAN ISLAM LEBIH DARIPADA KUASA. APABILA MEREKA SEDERHANA TIDAK BERMAKNA MEREKA PRO UMNO. TAPI APABILA DIBERI PILIHAN PRO DAP ATAU PRO UMNO PASTI ADA PEMIMPIN YANG PRO UMNO KERANA DI MESTIKAN MEMBUAT PILIHAN. PAS MESTI TETAP PADA LANDANSAN MEMPERJUANG ISLAM    BIAR PUN HILANG 30,000 PENYOKONG KELAB TETAPI KERANA BERJUTA MASIH DI BELAKANG PAS.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

YANG GAMBI October 26, 2009 at 10:17 AM  

Salam bro, satu komen yang menarik, artikel dari blog keras-pedal yang pro PKR amat takut kalau PAS bersama UMNO....

Hadi, Nsha dan lain-lain yang dikatakan pro UG memang sedar bagaimana PAS jatuh maruah perjuangan mereka apabila bersama Anwar, sebab itu mereka lebih rela bersama UMNO jika diberi pilihan. UMNO tetap menjuruskan perjuangan memartabatkan bangsa dan agama, berbeza dengan DAP yang hanya mahu menggunakan PAS untuk kuasa, tetapi tidak mahu menghurmati bangsa Melayu dan agama Islam....

PKR, perjuangannya hanya untuk menyelamatkan Anwar dari kerja-kerja mungkarnya dan menjadi PM seterusnya menjadikan Malaysia sebuah republik. Nik Aziz telah dibisikkan oleh Anwar bakal jadi Presiden Malaysia....... sebab itu dia terlalu kemaruk nak jadi macam Ayotullah Khomeani di Iran....

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP