Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, October 24, 2009

EGM PAS : Cadangan Penswastaan PAS jika gagal EGM.

Syarikat yang berdaya maju, seelok eloknya diswastakan. Tang tu, aku setuju betul. Kalau swastakan syarikat tak berdaya maju, sama la dengan membeli laptop RM42 ribu. Bangang namanya.

Camana dengan parti? Boleh tak kita swastakan?
Kalau Muktamar yang TGNA nak buat tu tak jadi .. aku cadang PAS di swastakan. Amacam?


PAS ni .. parti yang berdaya maju. Tu pasal ada malaon- malaon yang dok meeting kat Oversea berminat sungguh pada PAS. Sekarang struktur dan susun canteeekkk. Maklumlah kira undi pun waktu malam. Demokrasi PAS, kira undi waktu orang tengah tidur. Tak menang tak tau la. Wakakak ..

Jadi benda yang berdaya maju macam PAS ni .. elok la di swastakan.
Setiap ahli boleh ditawarkan syer. Kalau tak nak syer boleh offer kat sedara mara. Orang tak panggil 'pink form' tapi 'green form'.

Ahhh .. kalau syer hari ni RM1 ... 10 tahun lagi mungkin boleh naik RM24. Kalau aku ada 10 lot syer .. Aku kaya !
Dapat lah aku beli banglow macam member aku si Nasha kat Bangi tu .. yahooooo .. .. !

Biasanya, lepas syarikat diswastakan, minta gran, minta loan. Apa produk PAS? Hah .. ceramah. Kita naikkan harga ceramah. Harga Borang Ahli. Baru dapat untung. Kalau PAS dah hancur nanti, kita suruh Dana Harta take over.

Setuju?
Tak sangka aku sebijak ini. Tentu sejuk perut ibu masa ngandungkan aku dulu.

Sumber @ http://wartamaya.blogspot.com/2009/10/cadangan-untuk-swastakan-pas.html

KOMEN : PAS BERGOLAK BUKAN KERANA UMNO TETAPI KERANA DESAKAN DALAMAN YANG INGIN MENGAMBIL ALIH PAS SETELAH MEREKA TEWAS DI MUKTAMAR YANG LEPAS. MEREKA MENGGUNAKAN NIK AZIZ .... KESIAN PAS....

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP