Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Thursday, September 24, 2009

SELANGOR : PAS balun ISLAM di Selangor

1. Tahniah kepada pemimpin PAS yang bersilih ganti mempertahankan sekutu mereka rejim DAP yang membalun umat Islam di Selangor.

2. Nampaknya tindakan rejim DAP membalun kakitangan awam di Selangor disambut dengan sorakan gembira oleh sekutu-sekutunya PAS dan PKR.

3. Kenyataan Mahfuz bahwa SELCAT ini lah perlaksanaan konsep pengasingan kuasa merupakan kenyataan yang dangkal dari seorang pemimpin kanan PAS.

4. Kita tahu Mahfuz tak masuk Universiti, namun jangan lah berlagak serba tahu dalam semua perkara.

5. Yang paling simple kita nak tanya Mahfuz, wujudkah pengasingan kuasa apabila SELCAT menjadi IO, DPP, HAKIM dan PEGAWAI PENJARA yang membicarakan dan menyalahkan kakitangan awam yang rata-rata terdiri dari orang Islam. Saya yakin budak taski PASTI juga tahu menjawab soalan saya.

6. Kenapa kakitangan awam menjadi punching box pergelutan polemik politik yang mahu mengenepikan hak orang Islam dalam pentadbiran negeri yang telah lama tercatat dalam sejarah dan dicernakan di dalam perlembagaan persekutuan.

7. Rakyat pelik kenapa PAS beriya-iya benar mempertahankan rejim DAP yang hendak membelasah kakitangan awam terus-terusan. Mesti ada udang disebalik mee !

Sumber = 100% daripada blog Warisan2057

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  September 25, 2009 at 3:22 AM  

Mungkin rancangan halus nak tukarkan semua kakitangan yang sedia ade kepada orang-orang dia.terutama yang menyokong dap.Dari kilang swasta sampai ke pejabat kerajaan negeri nak di discriminasikan..nasib,nasib,..

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP