Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, September 15, 2009

SELANGOR : BARISAN PERPADUAN BARU BERMULA 16 SEPT, TARIKH KERAMAT

(DAPATKAN PENAWAR H1N1 - MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT) SEMUA TERTUNGGUH-TUNGGUH TARIKH KERAMAT 16 SEPT SEMUGA TAK JADI JANJI PALSU ANWAR IBRAHIM. NAK TAHU ALASAN ANWAR KLIK VIDEO SPESIAL KAT ATAS TU.

TERKINI DARI PADA BLOG RUANG BICARA FAISAL : Senarai nama 31 Adun yang telah menandatangani surat hilang kepercayaan kepada MB Selangor, Khalid Ibrahim dan menyatakan sokongan penuh kepada Datuk Dr.Hassan Ali.

1 ) Adun Gombak Setia - Datuk Dr.Hassan Ali (PAS)

2) Adun Bangi - Dr.Shafie Abu Bakar (PAS)


3 ) Adun Selat Klang - Dr.Halimah Ali (PAS)


4 ) Adun Lembah Jaya - Khasim Abdul Aziz (PAS)

5 ) Adun Chempaka - Iskandar Abd.Samad (PAS)

6 ) Adun Bukit Melawati - K. Multhiah (PKR)


7 ) Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah (PKR)

8 ) Adun Kajang - Lee Kim Sin (PKR)

9 ) Adun Batu Caves - Amirudin Shari (DAP)


10 ) Adun Kota Alam Shah - M.Manoharan (DAP)

11 ) Adun Teluk Datuk - Tan Choon Swee (DAP)

12 ) 20 Adun BN.


Antara Komen-komen menarik : 


1. Berita ni macam sukar dipercayai.Tapi bila ada nama GAP terlibat.Kena consider balik berita ni.PR kena ambil precaution.

2. Selangor akan dapat MB baru ke???? Kalu Hassan ali ok la.... Jgn ADUN UMNO udah lerr..... Aku pun tak tahan ngan Tan Sri Khalid nie.... Cepat la kompom kan........

3. betul ke nie RBF.... lu jangan kencing gua beb.... gua jadi pengikut setia blog lu dari dulu lagi.... lu kencing gua.... gua delete link lu dalam favourite gua....tapi macamane pun lu memang best...

4. ya allah kalau dia benar terjadi aku bersyukur kepadamu ya allah...sudah lama menderita sejak diperintah pakatan rakyat..hidup rakyat selangor!!!!

ANAK JATI SELANGOR
BANDAR BARU BANGI

5. Aku rasa ko akan stop tulis terus lepas 16/9/09 sebab ko punya cita cita untuk menawan selangor tak tercapai.

6. apa pun yg jadi...aku juz harap yg terbaik utk kita semua...jgn disebabkan org politik (xkira la BN/PR)nak mencapai2 cita2 peribadi dorang, kita rakyat hidup susah...aku dah x percaya ada org sekrg yg betul2 ikhlas berjuang utk agama, bangsa & negara...kalau x takan depa sggp bertelagah sama sendiri...pikir2kan lah...apa pun selamatkan Malaysia dr kemusnahan...Amin...

7. apa yg dikatakan harap benar belaka..aku org pakatan rakyat pun dah menyampah dgn diorang ni..menyesal aku undi parlimen DAP dan ADUN Pas hari tu..aku org totok pas dan skrg tengah memikirkan utk blah dari pas..aku rase mase zaman umno lagi senang segalanya..maaf pada org umno semua yg penah aku kutuk dulu..

bahagian serdang

8. ko tertekan ke Faisal. sian la kat ko ni. bulan2 ramadhan ni la ko nak bawak cerita mcm2. ko ni mcm kurang dapat perhatian dan kasih sayang je aku tgk. kalau jatuh skali pun, islam tetap akan bangkit jgk sblm dunia ni kiamat. antara sekular dn quran, ko pun tau mane yg betul mane yg salah

9. Clue bertaburan takkan dia orang tak faham,sekarang pas buat program mana ada bendera pkr berkibar lagi yang ada bendera hijau jer dan diBandar Baru bangi kain rentang pas menyokong rampasan arak oleh MBSA cantik jer kat simpang2,adun2 pr mata semua merah jer tak cukup tidor dan pain killer sentiasa telan sebab sakit kepala,entah2 pasangan pun dah marah sebab kurang berahi men muahahahahahahahahahahaha

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  September 15, 2009 at 2:23 PM  

Jangan buat cerita kartun.. hari ni 15hb Tak ada pun DHA istiharkan dirinya keluar pakatan

Anonymous,  September 15, 2009 at 3:33 PM  

esok 16 sept.. hari ulang tahun penipuan anwar... yeahhh!

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP