Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Saturday, May 4, 2013

PRU13 SEMAKAN DAFTAR PEMILIH DAN LOKASI MENGUNDI

Salam, Sebelum nak pergi mengundi kena buat persiapan. yang paling penting semak daftar pemilih dan lokasi mengundi supaya tak perlu buang masa kalau tersalah pusat mengundi lagi parah kalau dianggap sebagai Pengundi Hantu. Kepada sesiapa yang belum semak nama dan lokasi mengundi boleh buat semakan melalui laman web Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) – http://daftarj.spr.gov.my. Bukan susah nak semak hanya perlukan memasukan no kad pengenalan dalam kotak yang disediakan dan dalam beberapa saat akan terpampang keputusannya seperti ini …



Pasti datang awal untuk mengundi jangan dilewat-lewatkan manalah tahu cuaca tak bagus sebelah petang atau berlaku masalah-masalah lain sehingga kita gagal melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang Rakyat Malaysia .. pasti rugi tu. Untuk melancarkan proses mengundi sila ikut Tips Untuk Mengundi seperti yang telah dimaklumkan oleh SPR dalam betuk animasi di bawah.



Dapatkan maklumat terbaru dan keputusan PRU13 melalui SMS. Hantarkan ON PRU E (B. Inggeris) atau ON PRU M ( B. Malaysia) ke 33966 untuk melanggan.


SUDAHKAH ANDA SEMAK DAFTAR PEMILIH DAN LOKASI MENGUNDI ANDA?? 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP