Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Friday, June 8, 2012

Isu PTPTN sayang PR tak ambil kesempatan.

Sayang PR tidak mengambil kesempatan untuk membuktikan kehebatan apabila PTPTN dibekukan utk KUIS dan UNISEL tetapi mengambil kesempatan meludah Kerajaan yg tanpa disedari meludah diri sendiri. Memang bukan mudah nak melaksanakan tapi senang nak buat janji.

Sumber MalaysiakiniPerbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) mengambil keputusan untuk menarik balik arahan pembekuan pemberian pinjamannya kepada siswa Universiti Selangor dan Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS).

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

3 comments:

Ahmad,  June 8, 2012 at 1:20 PM  

Dah tu cukai kerajaan negeri ke kerajaan persekutuan yang kutip?

Menteri perangai macam budak2, main ugut2. Bila PR mengaku tak boleh beri pendidikan percuma, baru nak bagi balik PTPTN?

HAHAHAHAHAHA.

Ada jugak pemimpin perangai mengugut org ni ye.

Anonymous,  June 8, 2012 at 2:34 PM  

Ahmad berapa banyak pulak Pemimpin PR ugut Kerajaan.

Anonymous,  October 12, 2012 at 7:20 AM  

Ahmad, ko bayar cukai ka... hanya l/kurang 2 juta je rakyat malaysia yang wajib bayar cukai... itu pun lepas bajet 2013, PM kurangkan lagi l/kurang 170,000 pembayar cukai dari bayar cukai.. lepas tu cukai tu guna utk buat jalan raya, perkhidmatan awam dan pelbagai lagi projek sosial masyarakat serta maintanencenya yg ko guna setiap hari.. lepas tu ko nak mention lak pasal cukai kerajaan kutip so kerajaan salah pasal tak bagi pendidikan percuma..lawak samdol la ko ni... lepas tu fikir panjang2 ckt kemasa depan tu, ko fikir siapa yg untung dan rugi jika dasar pendidikan percuma diberi.. yg untung lebih adalah pelajar dari kaum cina je tp yg rugi ialah dari kaum melayu, india dan bumiputera.. syg tp kalau otak samdol memang tak akan terfikir la apsal akan jd mcm tu.. malas la nak bg penjelasan dgn otak samdol mcm ko ni...

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP