Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Tuesday, October 5, 2010

Cewek Indonesia panggil Betina Anjing

Aku marah betul dengan kisah ini. Kisah benar seorang cewek Indonesia yang menganggu seorang wanita Malaysia dengan gelaran betina anjing melalui panggilan telefon dan sms. Mangsa tidak melawan kerana tak mahu cari pasal. Untuk mengelakan kan dari kes berpanjangan maka mangsa telah menukar no hp. Selepas 1 bulan mangsa dapat lagi SMS dari cewek Indonesia ini. Entah dari mana dia dapat no hp baru mangsa.

Katanya "Betina Anjing tukar no hp rupanya" "Betina Anjing mengadu dengan suami ya, dah mengadu dengan saudara mara ke??""

Aku bengang betulah lah dengan cewek Indonesia sorang ni dah lah duduk menumpang kat negara orang tapi perangai lebih hina dari Anjing. Kalau dapat aku nak halau je dia dari Malaysia ni.

Kau orang rasa apa SMS balasan paling baik nak reply kepada no hp cewek ini 0104302314 (ada yg nak tolong hentam sekali ke??)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP